Annons:
Etikettkänslor
Läst 586 ggr
Lollo pop
5/16/19, 9:41 AM

Hycklare

Är så förbenat trött på människor som försöker lära andra vad de ska göra och inte hur man ska tänka och tycka för att i nästa stund göra precis tvärtemot vad de just tyckte att man skulle göra. För att inte tala om de som sitter o komenterar andras utseende tex kolla vilken fet människa utan någon som helst självinsikt… blir väldigt arg när jag hör liknande komentarer eller varför inte "kolla vilken stor näsa personen där har" vad får man ut av detta? Mer än att man sårar andra människor tyvärr hör jag dessa komentarer i min omgivning dagligen har tatt upp detta med visss vilket resulterat i att personen i fråga blir sur och inte pratar med mig, gör mig inget alls tycker bara att om man själv vräker ur sig en massa dumheter får man tåla att andra inte tycker det är okej. Detta är min åsikt alla är lika mycket värda och alla ser vi ut som vi gör det som räknas är insidan….

Annons:
Lussan20
5/16/19, 10:45 AM
#1

Insidan är det som räknas! Jag tycker det blir värre och värre, att ge hemska kommentarer till och om varandra.

Även på forum så börjar man analysera människan istället för innehållet i trådarna. Trist utveckling…MvhWL🌺

Lollo pop
5/16/19, 2:37 PM
#2

Det är verkligen en hemsk utveckling. Att det förekommer sådant på sociala medier har det ju debatterats flitigt om speciellt bland ungdomar men tyvärr förekommer sådant även bland oss vuxna har själv några ur den äldre generationen som rättfärdigar deras elakheter med att de bara är ärliga…jag uppskattar ärlighet oftast men inte när de gäller elakheter. Man behöver tex inte tala om för folk att man inte tycker deras kläder är fina eller att någon är tjock om man inte blivit ombedd…😤

Upp till toppen
Annons: