Annons:
Etikettdejting
Läst 835 ggr
Kit83
2019-06-05 20:51

Kk, dejt eller vad?

Jag träffade en 4 år äldre man på tinder. Vi har träffats i snitt en gång i veckan och jag känner nog mer än jag borde. Varje gång vi har träffats har vi gjort lite blandat som myst, kollat film, haft sex och pratat. Vi har inte haft sex varje gång. Vi har sovit tillsammans efter film utan sex. Jag blev gravid troligtvis från första gången vi hade sex. Vi har pratat om det och ska göra abort. Han är stöttande och förstående att det är en jobbig situation trots att ingen av oss vill ha det. Han visar mycket ömhet i både ord och handling mot mig. Igår natt när vi lagt oss sked, något han bad om, tog jag in hans arm för att få hud mot hud, då sa han helt spontant ’du är så mjuk’. Jag är inte tjock men inte tajt i kroppen så det va det första jag tänkte, dock var det som en smekning. Nu till det jag är konfunderad över. Han är mycket hemlighetsfull gällande sitt arbete eller arbeten. Han säger att han inte får. Han berättar ingenting, vare sig företag eller vad han gör. Han reser mycket i jobbet. Han har bla ebolavaccin i kylen och flera andra när jag frågade om det jag sett. Han har hemliga grejer med sig hem från jobbresor som jag absolut inte får se. När han kom hem igår och vi sågs så hade han jätteont i kroppen. Men återigen, han berättar inget då han inte får. Jag vet inte vad jag ska tro riktigt. Allt han har berättat i stämmer så jag har ingen anledning att misstro honom. Att jag är orolig och ber er om råd och tankar beror på att jag tidigare levt med en psykopatisk man som misshandlade mig psykiskt. Vet inte om jag helt kan lita på min instinkt.

Annons:
-Aida-
2019-06-05 21:54
#1

Du kan ju fråga han om vart han anser att ni står i eran relation, vad han själv anser att ni är och sen kan ni gå vidare därifrån. Dock tycker jag det ringer en varningsklocka om man som privatperson har ebolavaccin i kylen och flera andra sorter, han borde ju ge en logisk förklaring till varför. Om han inte kan säga vad han jobbar med så kanske han iallafall kan säga namnet på företaget han jobbar för. Detta låter väldigt mystiskt och praktiskt.

Lona
2019-06-05 22:38
#2

Det där låter väldigt skumt, måste jag säga. Folk som jobbar med sekretessbelagd forskning brukar dels kunna kläcka var de jobbar och inom vilket område ("Jag jobbar på Astra och forskar om nya läkemedel mot X" eller "Jag jobbar inom Försvarsmakten och forskar på…" etc). Man brukar definitivt inte ha diverse substanser hemma, åtminstone inte om man är en seriös forskare inom ett seriöst företag/organisation/myndighet.

Vad gäller er relation mer specifikt, fråga honom hur han ser på det. Hur ni än går vidare kan det vara bra att veta var ni båda står.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

_Fisken
2019-06-05 22:53
#3

Alla visste att en äldre herre på båtklubben jobbade med nåt hemligt försvarsgrejs men ingen lyckades få ur han vad han jobbade med. Det enda som kom ur honom var att han jobbade ofta med tyger. 

I din sits skulle jag inte bli orolig men ett behov av att tala klarspråk med honom finns ju. Berätta om din tankar för honom.

Kit83
2019-06-06 05:33
#4

Tack för era svar! Väntar tills aborten är klar och ser hur han är efteråt. Tar upp det då.

Upp till toppen
Annons: