Annons:
Etikettkänslor
Läst 1380 ggr
Lollo pop
6/6/19, 3:03 AM

Hur naiv får man bli

Träffade en person som sa att vi var vänner och att jag alltid kunde prata med honom om allt och att vi alltid skulle vara vänner vad som än hände. Jag gick på det och trodde att jag hade hittat en vän för livet öppna mig för honom och berätta saker jag alldrig berättat för någon… Nu har det visat sig att han bara ville en sak ligga med mig… Snaka om att känna sig bort gjord så pinsamt att jag gick på att vi var vänner…han bröt kontakten med mig när jag inte ville ha sex med honom och jag känner mig helt över körd trampad på då jag i min enfald trodde han var min vän.

Annons:
[Devya]
6/6/19, 5:56 AM
#1

Va glad att du blev av med skithögen isåfall. Det är tråkigt då folk ljuger men tyvärr finns det många rövhål här i världen. =/

Det finns ingen orsak för dig att känna att du gjorde bort dig! Det är han som borde känna sig som om han gjorde bort sig för han ljög ju för dig.

Lussan20
6/6/19, 7:52 AM
#2

Låt det negativa följa med honom och tacka för att du slipper honom och att det är han som har stoooora problem i sin personlighet.

Tänk om du fastnat och många år senare sett vad han går för, nu kan du gå vidare. Styrkekramar från WL🌺

[SuperNaturalBeing]
6/7/19, 3:30 AM
#3

Vad arg man blir att det finns sånna svin. Och tyvärr är det ju rätt gott om dem också. Jag vet att det måste kännas jättejobbigt, men han gjorde dig en stor tjänst som försvann. Du förtjänar bättre än så. Det är inte heller du som ska skämmas, för det är ju inte ditt fel att han utnyttjade din tillit. Det är hans fel, och det är hos honom skulden bör ligga! Man ska aldrig skämmas för att man vågar lita på någon, tillit är en fin egenskap ju. Tyvärr respekteras den ofta inte av de som får den bara, men det är ändå inte ditt fel. Tänk vilken sorglig människa som aktivt väljer att lura folk och gå miste om en fin vän (och förmodligen fler fina vänner , för jag är övertygad om att han lurat andra också) för att han hellre föredrar att vara en gris. Patetiskt är vad det är. Vet att inga ord kommer läka dessa sår direkt dock, och det är ok. Du har rätt i att känna dig ledsen och bortgjord, men kom alltid ihåg: du har inte gjort fel!

Lollo pop
6/11/19, 9:27 AM
#4

Tack för alla snälla kommentarer och ja ni har nog rätt i att jag ska vara glada som är av med honom…men dock är det svårt att våga lita på och öppna sig för människor efter detta. Men tiden läker antagligen såren… Dock tror jag att jag framöver kommer att vara mer försiktig med vem jag öppnar mig för att jag lär känna personen innan. Men som sagt livet måste gå vidare och jag med det en lärdom rikare. Tack för att ni stöttat. 🥀

Lussan20
6/11/19, 9:39 AM
#5

Lycka till, du vet det som inte blir av gör att det rätta kan komma…Kram från WL🌺

Upp till toppen
Annons: