Annons:
Etikettkänslor
Läst 881 ggr
Rosen82
2019-06-09 20:39

Seriös

Har Badoo men är inte inne så jättemycket. Sist jag var inne så hade en kille varit inne och tittat och skickat en flirt från min sida fanns det inget intresse så jag lät det vara. Han har kontaktat mig via msn och vill fika och skickar lite snusk bilder. I går när jag kom till jobbet så fick jag veta att han hade ringt dit och sökt mig och idag fick jag veta att han fått tag på chefens nr och skickat sms och velat ha kontakt med mig. Jag har blockerat honom och funderar på om att ta bort min Badoo för ärligt talat så blev jag rädd. Står i en glassbar i ett stort modehus och ser att han har stått och stirrat på mig idag. Trots att jag vill träffa någon så är han för mycket. Någon som vet en bra och seriös kontaktannons??

Annons:
Herveaux
2019-06-09 20:58
#1

Tycker du ska vara väldigt försiktig med att lämna ut info om dig själv (t ex vart du jobbar m.m.). 
Kan sluta riktigt illa om det är så enkelt att hitta dig.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Rosen82
2019-06-09 21:01
#2

Jag har inte lämnat ut information men han har varit på modehuset någongång och kände igen mig. Är det bättre med kontaktannonser där man betalar?

Åsa S
2019-06-09 21:43
#3

Min erfarenhet är att det finns både knäppgökar och seriösa på både betalsiter och gratissiter. Jag mötte min man på Happy pancake så det var ju gratis men jag mötte många knäppgökar på vägen både på betalsiter och gratissiter så jag märkte faktiskt ingen skillnad och många som var med på gratissiterna fanns även på betalsiterna. Men viktigt som sagt att inte lämna ut för mycket privat om sig själv och mötas på nått ställe där det är många andra människor

Att han har försökt komma åt dig via din chef och jobb känns som stalkervarning så jag hade faktiskt polisanmält det som förföljelse el liknande.

Lona
2019-06-09 21:47
#4

Jag vet inte exakt hur Badoo funkar men jag skulle absolut kontakta vem det nu är som ansvarar för sajten och "anmäla" den här killen. Det är inte ok att göra som han har gjort, det är faktiskt rätt creepy.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[Forest]
2019-06-14 20:53
#5

Jag skulle säga rakt ut till personen att du inte är intresserad och vill inte ha kontakt med honom öht mer. Gör det och forsätter han får du kontakta polisen ang detta göra en anmälan.

Upp till toppen
Annons: