Annons:
Etikettifokus
Läst 1432 ggr
sandy1999
2019-06-11 23:59

Gillar min kk mig?

Hej allihopa!! Jag behöver lite hjälp här angående min kk för han ger mig sååå otydliga tecken som det bara går. JAG är dötts kär i honom och tror att allting han säger/gör är som ett tecken att han gillar mig hehe. Jag har då alltså känt denhär killen i 3 månader ungefär och vårt sex är fantastiskt. I början var de mest bara hård sex sen hemmåt men nu har han börjat ha långsam sex med mycket strul osv liksom mer romantiskt om man ska säga så, sen när han kommer till mig vill han alltid sova över hos mig då han inte pallar gå hem, enligt han. För några dagar sedan berättade jag för honom att jag har börjat träffa en kille som verkar vara jätte trevlig och jag vill se vart de leder och därav vill jag avsluta min och hans kk relation ifall att det skulle bli något mellan mig o den nya killen men då ville han göra tid till mig och snacka med mig om att jag och den killen inte kommer hålla/ej bli något 🤦🏽‍♀️ Hjälp miiiig hur ska jag hantera all detta när jag e dötts kääär? Jag använder ju mig av appen snapchat som dom flesta säkert känner till/använder och där la jag ut en bild på en kebabtallrik och skrev ”min älskling kom med mat” och gissaaaa vem som kommenterade den? Jo han… han skrev ”ifffff älskling osånt ha” oså skrev han från ingenstans ”detta är anledningen till att jag inte skaffar brud” jag förstår ejjjj?

Annons:
Honestyisdead
2019-06-12 00:10
#1

Alltså. Du är kär men börjar träffa en annan? Känns väldigt väldigt fel. Om du sagt och skrivit om en påhittad ny är det barnsligt som tusan. Säg vad du känner och lek inte lekar.

Maria
2019-06-12 05:58
#2

Jag fattar inte riktigt?? Retar du honom med att få honom att tro att du har en annan?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Herveaux
2019-06-12 06:52
#3

Enkel kommunikation brukar kunna lösa det mesta. 
Säg vad du känner och fråga vad han känner. Krångla inte till det.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Sarah
2019-06-18 00:25
#4

Du försöker alltså göra honom svartsjuk och på så sätt få honom att säga "nej, stop jag vill ju att du ska vara med mig"? Det funkar liksom inte så. Det enda du gör är att stöta bort honom. Sluta lek lekar och berätta för honom att du bara hittat på den andre, men nu fattar att det var barnsligt och idiotiskt. Berätta att du vill ha honom. Vill han inte så får ni avsluta er kk-relation så att du kan få vidare.

Upp till toppen
Annons: