Annons:
Etikettallmänt
Läst 1291 ggr
MissClue
2019-07-02 19:01

Underliga typer

Jag kom att tänka på en konstig människa jag delade kollektiv med för några år sedan. Han höll sig mestadels på sitt rum, jobbade knappt och var uppe på nätterna. En händelse har satt sig på min hjärnbalk. Jag sitter i gemensamma kök/vardagsrum. Killen kommer ut ur sitt rum och sätter på ugnen,  tar ut en pizza ur frysen sen går han tillbaka till rummet. Efter en lång stund kommer han ut igen och stänger av ugnen men tar med den frysta pizzan in på rummet 🤔 sen ser jag honom inte mer på den kvällen. Vad hände med pizzan? Vad hände?

Har ni udda komiska beteenden av folk som då och då hemsöker era tankar? 😃

I love not man the less, but Nature more…

Annons:
Linn Is The New
2019-07-02 19:11
#1

Börjar ifrågasätta mig själv när jag häller mjölken på tallriken och sätter in saltet och pepparn i kylen…

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[Forest]
2019-07-02 19:41
#2

Haha 😂 Han våga väl inte visa att han missa laga den för för dig utan fick väl gnaga på den iskall 😬😎 2 den är bra 👍👍👍😬 Många gånger går jag till köket öppnar kylskåpet o funderar på vad fanken skulle jag hämnta 😳 Står o tittar mjölk nä smör nä hmm stänger o går forsätter titra på tv i någon minut för sen ta en snus…. Visst det var ju den jag skulle hämnta vid detta lager har jag 3 hundar o 1 katt som ligget tätt nära matte 😬 Åter igen ommöbleringar matte upp igen. Hämntar snus, kissar när jag ändå är uppe för sen sätta mig i soffan igen 👍 Morgon mys är ett måsteledig dag tv häng på matte 🐵

MissClue
2019-07-03 19:34
#3

#1😂

I love not man the less, but Nature more…

MissClue
2019-07-03 19:38
#4

#2 haha ja kanske det, usch kan inte smakat gott isåfall 😂

I love not man the less, but Nature more…

Upp till toppen
Annons: