Annons:
Etikettkänslor
Läst 1240 ggr
Rosen82
7/12/19, 10:15 PM

Singel för länge

Har varit singel i ca 10 år och jag har haft en dröm att träffa någon, skaffa familj ja ni vet. Att vara singel blir till slut tryggt av någon anledning. I fredags tog en kille kontakt med mig via en Internet sida och han slutar inte skriva och verkar intresserad och många tankar vi har är ganska lika och verkar som han bor i mitt område. Och jag mår illa..känns konstigt och funderar på att sluta skriva . Men ikväll har jag skrivit med honom. Men varför mår jag så här? Är jag nervös över att någon verkar intresserad efter många år som singel? Vad ska jag göra? Ska jag förklara detta för honom? Vet att det är konstigt men ibland önskar jag att han inte skriver och gör han inte det blir jag lite besviken. Detta är sjukt och vet ej varför

Annons:
Honestyisdead
7/12/19, 10:18 PM
#1

Jag tycker du ska fundera på alla funderingar du har haft här innan. Alla handlar om din osäkerhet och Internet.

Rosen82
7/12/19, 10:28 PM
#2

Jo men ska jag hoppa denna trevliga människa eller ge honom en chans? Killen som jag lämnade för 10 år sedan var en väldigt elak människa . Eller jag kanske inte ska ha kontakt annonser.. fast jag jobbar till 19 varje kväll så jag hinner inte så mycket

Honestyisdead
7/13/19, 2:59 AM
#3

När man mår dåligt är något fel, så lita på den känslan. Många jobbar till 19, och senare. Det är inte relevant.

Rosen82
7/13/19, 6:38 AM
#4

Ja eller är det för att det stämmer för en gångs skull och blir lite rädd

[Devya]
7/13/19, 10:17 AM
#5

Kanske du borde söka professionell hjälp? Du verkar ha mycket obearbetat så det kanske är först på sin plats att ta itu med det? Du kan förstås fortsätta att snacka med killen men kanske inte inleda något seriöst förrän du har sökt hjälp. Kan det vara ett alternativ?

hetväggen
7/13/19, 11:43 AM
#6

Om han verkar trevlig så är det väl bara att du fortsätter ha kontakt med killen. Ni behöver ju inte bli ihop för det. Ni kan träffas och umgås som vänner och se hur det känns.

Annons:
Ior2.0
7/13/19, 12:19 PM
#7

Känner igen att det kan bli en bekvämlighet att bo själv och vara singel. Trivs själv väldigt bra med att vara själv. Har kille nu men ibland längtar jag bara efter att ha huset för mig själv igen, samtidigt som jag vet att jag tycker det är värdelöst att vara ensam i längden..

Förstår att det kan vara svårt att släppa nån inpå, om det nu är det som är grejen.

Rosen82
7/13/19, 7:47 PM
#8

Han blev bara konstigare så jag har tagit bort min profil på den nät dejten. Innan denna personen var det en som ringde mitt jobb och min chef och då hade jag inte ens en gång besvarat hans flirt. Jag vet vad jag vill ha:) Tänkte ta bort mina profiler från Internet ett tag och om jag ska skaffa någon kanske det ska vara någon man betalar på

[Devya]
7/14/19, 7:52 AM
#9

#8 Betalsidor är nog inte mycket bättre. Det finns lika många idioter där som på gratissidor. Bara så du vet. :)

millan21
7/14/19, 9:30 AM
#10

#8 Fast du ska nog inte berätta exakt var du jobbar i ett så tidigt skede så en massa puckon skulle kunna kontakta dig den vägen.

Upp till toppen
Annons: