Annons:
Etikettallmänt
Läst 815 ggr
Samida
7/15/19, 7:08 AM

Går sönder:(

För en vecka sedan skulle vi ses, men ca 2 h innan så hörde han av sig och sa att han helt plötsligt hade blivit illamående och skulle lägga sig och vila. Sen hörde han av sig lite senare att han inte kunde komma iväg och träffas. Han har diabetes så tänkte att det kanske var det som påverka. Dagen efter så skrev han och berättade att han skulle på möte på socialen med sitt ex angående barnen. Frågade även då om jag ville berätta mer om det som hände på helgen. Hade nämnt på söndagen att helgen hade varit lite jobbig pga mina barns pappa. Så då gjorde jag det. Efter det hörde jag inget. Onsdag så frågade jag hur det gick på socialen och då fick jag veta att han var på sjukhus pga att han kände sig konstig i njurtransplantatet. Samt så berättade han lite om mötet. Jag har inte hört nåt hur det är med honom eller nåt sen torsdags. Det sista han läst från mig är när jag skrev att jag tänker på honom. Var i fredags. Igår skrev jag liknande men det har han inte läst. Sett att han varit inne ibland med flera timmar emellan. Tankarna rullar för fullt. Varför hör han inte av sig? Vill ju veta hur det är med honom? Om han är dålig eller inte. Vet inte vad jag ska göra. Finns väl inget att göra förutom att vänta och se och hoppas att han till slut hör av sig..

Annons:
Maria
7/15/19, 11:34 AM
#1

Han kanske är inlagd? Då kan det ju vara lite svårt att höra av sig om han mår dåligt. 

Bor ni i samma stad? Har ni gemensamma vänner? I så fall kanske du kan få lite mer information.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Samida
7/15/19, 11:55 AM
#2

#1 Nej, vi bor inte i samma stad och har heller inga gemensamma vänner.

Upp till toppen
Annons: