Annons:
Etikettvänskap
Läst 705 ggr
Lollo pop
2019-09-05 09:42

Ensamhet

Hur tacklar man av saknaden av vänner? Hadde två riktigt bra vänner trodde jag i allafall men med den ena vet jag inte längre vad jag ska tro… då personen i fråga valde att bryta vår relation utan en minsta förklaring mer än att det händer saker… Den andra blev tyvärr sjuk och gick bort för några år sedan saknar henne så enormt mycket…att mista två av sina närmsta vänner nästan samtidigt fast på så olika sätt … Vet inte vad som gör ondast att någon väljer bort en utan förklaring eller att någon dör… tror det smärtar på olika sätt sorg i det ena o ren och skär smärta o förvirring i det andra tror att det är att bli bort vald som gort att jag som redan som barn har haft svårt att möta nya människor fått ännu svårare. Har fått höra allt från att jag är konstig till att jag är fin i kanten bakom min rygg. Jag är kanske lite konstig men fin i kanten inte det minsta har dock lättare för att umgås med män än Kvinnor tror att jag alltid varit mer intresserad av bilar och motorer än smink o klädere och skvaller om andra vilket de flesta Kvinnor som jag umgåtts med verkar tycka är underhållande. Säger inte att alla gör det utan kanske har jag bara träffat fel sorts människor . Men jag tycker inte att man ska prata skit bakom ryggen på någon och sedan låssas att personen är ens bästa vän…har själv fått höra av andra att vissa snackar skit o ljuger om en när man inte är närvarande o sedan inte förstår att man drar sig undan. Skulle aldrig behandla en vän på de sättet eller någon annan heller. Så kanske är jag så konstig så ingen vill umgås med mig .

Annons:
Rwawr
2019-09-05 13:03
#1

Jag har inget bra svar till dig för jag sitter lite i samma sits.. min bästa vän valde också att helt plötsligt avsluta våran relation utan ett ord, det har gått närmare två år nu och jag saknar hennes fortfarande. Och har faktiskt inte kommit någon annan nära sedan dess.. Jag har min familj och det får kanske räcka för min del. Har varit med om allt för mycket skit bakom rygg och falska personer så jag vet inte riktigt om det är värt de för min del iallafall. Har inte tid för falskhet.

Lollo pop
2019-09-05 13:21
#2

#1 Verkar som att vi upp levet ungefär samma saker vad gäller vänskaps relationer. Var tacksam för din familj jag har mina syskon men tyvärr bor vi långt ifrån varandra blir svårt att ses och dyrt att ringa varandra så det blir mest via e-post vi hörs o jag tycker att det är svårt att skriva så att det inte missuppfattas. Jag känner att jag skulle vilja hitta en ny vänskap men antar att de får ta den tid det tar. Förhoppningsvis hittar även du nya vänner så småningom jag önskar dig all lycka.

Upp till toppen
Annons: