Annons:
Etikettkänslor
Läst 694 ggr
[Leospiritual]
9/7/19, 5:12 PM

Psykisk misshandel?

Hejsan.. jag skulle vilja skriva av mig och få erat perspektiv. Jag var i ett förhållande med en underbar kille, verkligen underbar. Men, han hade mycket i sitt privatliv vilket orsakade till att han mådde dåligt. Som sedan gick ut på mig väldigt mycket. Han kunde verkligen vara så otroligt taskig och kunde verkligen förnedra mig. Jag fick nog tillslut och lämnade honom. Men ändå så är mina känslor för honom kvar och jag tänker på honom konstant, vad ska jag göra???

Annons:
Herveaux
9/7/19, 7:02 PM
#1

#0 En person som är taskig och förnedrar en är inte en underbar enligt mig.😕
Bra gjort av dig att lämna relationen. 

Uppbrott är sällan enkla så ge det tid. Fokusera på dig själv, gör saker du mår bra av och tycker är roligt.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Skogsväsen
9/7/19, 11:37 PM
#2

Precis som Herveaux säger så är det något som behöver tid. Det som hjälper mig är att uppehålla mig själv genom att göra saker jag gillar, lyssna på musik, rita, umgås med vänner, promenader i skogen.

Mycket fokus på sig själv.

Att leva med någon som förnedrar en och är väldigt taskig måste vara väldigt jobbigt… Jag tycker det är jättebra att du lämnade den relationen för det lät inte hälsosamt. Och jag hoppas du finner någon framöver som är lite mer positiv. :)

Om du vill skriva av dig till någon så finns jag här. 

[Devya]
9/8/19, 7:46 AM
#3

Vad var det som var så fantastiskt bra med en kille som behandlade dig dåligt?

Upp till toppen
Annons: