Annons:
Etikettsingel
Läst 1229 ggr
Rosen82
9/15/19, 11:04 PM

Hitta

En person jag vill ha kontakt med. Sista gången han var inne på mitt jobb var i april någongång och då berömde han mina vackra ögon och det är en väldigt speciell person. Vill ha kontakt med honom för att ta en fika och för att se om det kan bli mer. Just nu går jag igenom pojknamn och min stad på Facebook i hopp om att kunna hitta honom. Någon annan som har tips hur jag ska kunna hitta denna person?

Annons:
Lona
9/16/19, 1:40 PM
#1

Har ni gemensamma vänner på tex Facebook? Ibland hittar man någon bekant via "vänners vänner" så att säga.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Caeli
9/16/19, 3:14 PM
#2

Hur pass lätt det är att hitta honom beror ju på hur mycket du redan vet typ namn, yrke, ålder och så vidare.

Rosen82
9/16/19, 9:31 PM
#3

Vet inget

Lona
9/16/19, 9:47 PM
#4

Varför var han på ditt jobb? Kan du börja nysta där, om du tex vet var han jobbar?
Jag skulle i och för sig tycka att det var lite creepy om någon snokade reda på mig via internet när personen ändå vet var jag jobbar och kan söka upp mig där OM han ville mer än att bara snacka lite.


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Rosen82
9/16/19, 10:50 PM
#5

Ja men jag har varit stressad alla gånger jag träffat honom

[Devya]
9/17/19, 5:48 AM
#6

Nja, det är lite väl stalker-aktigt att försöka hitta någon på det där viset tycker jag. Om han nu är faktiskt intresserad så dyker han väl upp igen.

Annons:
Maria
9/18/19, 9:31 AM
#7

#6 Jag håller med. Är han intresserad så skulle han kommit tillbaka.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: