Annons:
Etikettsex
Läst 2037 ggr
Mia-45
9/29/19, 4:17 PM

KK-både på gott och ont

Vill bara skriva av mej lite. Vet hur jag ska göra men vill ventilera. 

Har varit KK nu med en karl sedan i februari. ( vi vart KK för 8 år sedan i 3 år)Vi brukar alltid ta en kopp kaffe och prata lite skit i samband med. 
Nu är det så att jag har frågat ett antal ggr om när jag får komma hem till honom. Så himla trist att vara hemma hos mej jämt. 
Förra gången vi träffades så vart vi hos bägge när vi kunde. 
Men inte nu. 
Och nu har vart vart dålig till och från sedan i februari, mars och är fortfarande inte pigg. Så jag har sagt till honom att jag inte orkar ha sex men om han vill så kan vi väl träffas och fika ibland. Jodååå….det har han gått med på. Men sen likförbannat så drar han ut på tiden med det. Hör aldrig av sej när han sagt att han ska göra det utan jag får sitta och vänta och undra. 
Ja jag har slutat tjata..det gjorde jag innan då han inte hörde av sej. 
Det har alltid slutat med att han kommer hit. Att han ska ändå in och handla eller dittan och datta så han kommer till mej. 
Nu förra helgen så skrev jag och undrade då om vi kan ta en fika hemma hos han. För en gångs skull. Jodå..jag vart välkommen 22.45 när han slutat jobba. 
Han VET att jag inte är vaken då. 
Så då kom han undan med det. 
Och nyss fick jag ett sms om en kopp kaffe efter hockeyn. Alltså hemma hos mej. 

Jag tänker faktiskt inte svara. Det känns jättekonstigt att jag inte får komma hem till honom nångång. Vad döljer han? 
Jag vet som sagt vad jag tänker göra i detta men vad säger ni om sånt här?
Jag känner mej inte behandlad med respekt. Utan han tror han kan göra som han vill och tro att jag ska vara nöjd med det. 
Vet att vi bara är KK….mjaaa..inte ens det länge pga min hälsa. 
Men om man inte har nåt sånt ihop….ja varför får jag då inte komma hem till honom??
Jag ska fråga han rent ut vid tillfälle…..
Hur hade ni känt er om er KK/fikadejt hade hållt på så här?

Annons:
flocken
9/29/19, 4:24 PM
#1

När jag långt innan jag träffade min man hade jag kk. O då träffades vi just för att ha sex. Inget annat. Ta en fika, kolla på film eller ens umgås var uteslutet. Det vi hade gemensamt var just sex. Om någon utav mina kk hade frågat om vi skulle umgås privat hade jag nog trott de slagit i huvudet o blivit knäppa.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mia-45
9/29/19, 4:27 PM
#2

#1 flocken…hahhaha……slagit i huvet..😂
Jo men vi har alltid haft det så. Han har aldrig klagat. Och hade han verkligen inte velat bara vara fikakompis….ja då kunde han sagt det. Och det är ju inte det som detta handlar om…Utan varför får jag inte komma hem till han???
Han vill ju vara fikapolare då han nu sms:ade och ville komma hit. 

När vi var förra gången för 8 år sedan så gjorde vi mycket annat. Vi kunde gå ut och äta, gå på bio, åka mc…m.m.

[QASIK]
9/29/19, 4:29 PM
#3

Det första jag tänker är att personen döljer något, t.ex en sambo som han kanske är otrogen mot med dig? Så jag tycker att du absolut ska fråga.

Mia-45
9/29/19, 4:31 PM
#4

#3 Nä jag vet att han inte har sambo. 
Men det kan vara så att han träffar flera samtidigt. Och det har jag sagt att så vill inte jag ha det. 
Så han vill inte att flera olika Kvinnor ska springa där om grannarna ser och börjar undra. 

Men döljer något…det gör han.

[QASIK]
9/29/19, 4:35 PM
#5

Det blir kanske lite svårt för dig då, för KK-relation har de flesta just för att inte binda sig eller vara exklusiva. Så tror jag i alla fall.

Mia-45
9/29/19, 4:39 PM
#6

#5 Nä inte alls svårt. Han vart med om det att inte ha fler. Han tyckte som jag. 
Eller har han blåst mej. hahahaha 😂Det kan va anledningen till att jag inte får komma hem till honom. 
Men iallafall så känns det som att han tror att jag är nöjd med att han ska komma hit igen..och inte jag till honom eftersom jag nekade så sent. Då tycker han att han iallafall har erbjudit mej och "kommer undan" med det..
Som sagt…så svarar jag inte han idag. Han kan få tänka efter lite. 
Och jag vet i mitt hjärta och själ att detta kommer inte jag fortsätta.

Annons:
[QASIK]
9/29/19, 4:47 PM
#7

Klokt av dig att inte fortsätta tycker jag. Man ska ju må bra av en relation oavsett relationsform. Bättre att hitta någon som du kan känna förtroende för.

Mia-45
9/29/19, 4:49 PM
#8

#7 Men precis. 
Känns som om han bara leker med mej på det viset. Och även om vi bara är KK så ska man ändå visa respekt anser jag. Och man kan vara ärlig oavsett.

Lona
9/30/19, 2:13 PM
#9

Min partner har faktiskt inte varit hemma hos mig, åtminstone inte sen vi blev ihop för snart två år sedan. Mest beror det på att han bor bättre men även på att jag har skitsvårt att ta hem folk. Han frågat några ggr om vi inte ska vara hos mig, men nej… det funkar inte. Nu är vi visserligen helt säkra på att den andre inte har någon vid sidan av, men det är ju ändå lite knepigt. Det lite knepiga i din (TS) sits är väl att ni umgicks mycket hemma hos honom, när ni var i samma situation som nu. Är du HELT säker på att han inte har en sambo? Det funkar rätt lätt för en del att ha både sambo och kk och aldrig mötas de tu. 😏


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Mia-45
9/30/19, 3:13 PM
#10

Lona.

Nä heeelt säker kan jag ju inte vara. Men tror mer det handlar om att han träffar fler, ärligt talat. 
Och att han då inte vill ha flera brudar springandes hos sej så han får dåligt rykte på bygden. 😂

[Devya]
9/30/19, 4:27 PM
#11

Jag gissar nog på att han har något att dölja om det har ändrats och blivit så här. Du måste fundera på om det är ok eller ej. Det är ju ni två som bestämmer hur ert kk-förhållande ser ut. Alla kk-förhållanden ser olika ut.

Se till att tänka på dig själv,  det viktiga är att du tar hand om dig själv och mår bra för ingen annan kommer att göra det åt dig. Så sköt om dig nu! :)

wildfire
10/12/19, 5:33 PM
#12

Vad betyder kk ? och varför bryr ni er så om det ?

Kan kk betyda killkompis = kk  så kan man inte ha några krav bara vara vänner och acceptera varandra  som man är utan krav för så gör vänner som fikar och tar en god kopp kaffe tillsammans 🙂

Kollade upp det och jag ber admin ta bort in kommentar för det här vill jag inte befatta mig med.

[QASIK]
10/12/19, 9:57 PM
#13

#12 Du kan ta bort hela din text. Bara din ruta blir kvar då.

Annons:
Mia-45
10/12/19, 10:12 PM
#14

Inget att bry sej om längre då jag lade ner detta. 😃

Lona
10/12/19, 10:48 PM
#15

#14, Klokt! Vilken typ av förhållande man än är i - kk, kompisar, fast förhållande, whatever - så ska man ju må bra i relationen. Jag hade definitivt inte trivts med hans "hemlighetsmakeri", det är inte min grej (vilket inte kk är heller, iofs, men det är ju upp till var och en)!


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Mia-45
10/13/19, 11:54 AM
#16

#15

Tack 😃
Ja jag kräver respekt. Även om det bara handlade om en KK-realtion vill jag bli behandlad bra. 
Jag valde detta eftersom jag inte pallar med att ha ett riktigt förhållande. 
Men nu så skiter jag i det hela. Vill inte ha KK heller. 
Och jag mår bättre nu när jag avslutat det hela med honom.

wildfire
10/14/19, 5:21 PM
#17

#13 Tack jag vet men det ser inte så snyggt ut om man bara tar bort sin egen text i ett inlägg 🙂

#14 Härligt att det löst sig och jag  visste inte vad kk betyder och det är inget som jag ska befatta mig med men jag önskar dig all lycka till att du finner vänner som ställer upp på ett äkta sätt 🙂

Honestyisdead
10/15/19, 1:31 PM
#18

Wildfire jag kommer inte ta bort din kommentar eftersom jag inte ser någon anledning till det.

Denna kommentar har tagits bort.
Honestyisdead
10/15/19, 9:22 PM
#20

Frågor kring det tas via pm.

Annons:
Upp till toppen
Annons: