Annons:
Etikettkänslor
Läst 2583 ggr
Ispeakfluentmoviequotes
10/3/19, 6:42 PM

Förhållande

Min kille har väldigt starka känslor kring min naturliga hårfärg: röd och inga bra sådana. Han vill att jag blonderar då rött tydligen är den fulaste hårfärgen, vet inte hur jag ska reagera. Känner inte för att förstöra mitt hår för en kille. Han skickar bilder på mig som blondin efter att jag skickar tex en selfie på Snapchat. Har precis fått ut mitt naturliga hår, och vill inte förstöra det igen. Hur ska jag ta detta? Bara ignorerar?

Annons:
Honestyisdead
10/3/19, 7:00 PM
#1

Ehm, gör slut! Han tycker uppenbarligen inte om dig som du är. Du ska aldrig ändra på ditt utseende för någon annan!

TatsuOni
10/3/19, 7:02 PM
#2

Min sambo skulle aldrig be mig att byta hårfärg och jag skulle aldrig acceptera det.

Det är inte okej att någon försöker ändra på dig på det sättet! Idag är det håret. Vad är det nästa vecka? Ska du byta kläder, vänner?

Hur han beter sig är inte okej och du borde inte acceptera det! Jag hade inte velat vara med någon som inte accepterar mig som den jag är.


"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Sindri
10/3/19, 7:10 PM
#3

Finns inget så fint som rött hår!!!!! Be honom dra…….

Caersa
10/3/19, 7:31 PM
#4

Lämna honom. Röd hår är vackert tycker jag.

Cireea
10/3/19, 7:33 PM
#5

Håller med övriga i tråden! 
Vem vet vad han vill ändra härnäst…


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Lona
10/3/19, 7:51 PM
#6

Instämmer, be honom fara åt pipsvängen och var glad att bli av med rövhatten!😮


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
Katti
10/3/19, 7:56 PM
#7

Kan bara instämma i kören. Ingen att lägga varken tid, energi eller känslor på…

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

Caersa
10/3/19, 9:16 PM
#8

De killar/männen får INTE bestämmer över tjejer/kvinnors kropp, hår, kläder och övriga m,m ,,,,,

vendelay
10/4/19, 5:20 PM
#9

Lämna DIREKT. Det kommer bli värre och du är vacker precis som du är. Idag vill han kontrollera din hårfärg och om ett år vill han kontrollera vem du träffar. Lämna.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Svart ängel
10/4/19, 8:02 PM
#10

Men dumpa idioten 🙄

OlgaMaria
10/5/19, 3:54 PM
#11

Angående din fråga - nej, självklart ska du inte bara ignorera. Du ska berätta hur du känner. Om han inte tar in det så ryt ifrån och säg att du inte accepterar att han inte respekterar hur du vill ha ditt hår. Om han inte tar det på ett bra sätt så är han inte värd att vara med.

Skulle kunna skriva som alla andra här i tråden, men jag tycker det också verkar som att du måste bli bättre på att stå upp för dig själv och dina åsikter.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

whitelies
10/8/19, 12:59 PM
#12

Om din kille skulle ha väldigt starka känslor för DIG så skulle han INTE ha starka känslor gällande ditt hår. Han skulle älska dig oavsett vilken hårfärg du har, han skulle tycka att du är vacker och underbar precis som du är. Du kan inte ha ett hälsosamt förhållande med någon som får dig att känna dig oduglig, det här är nästa steg till att bryta ner dig, innan det blir ännu mer allvarligt. Jag vet att det kan vara svårt att tro när man är tillsammans med någon men det här är allvarliga varningssignaler. Jag säger det här för ditt eget välmående, lämna, och träffa någon som älskar DIG. Och din hårfärg! Jag personligen tycker att rött hår är otroligt fint (min kille har rödlätt hår). Rocka ditt hår och älska dig själv.

citytjejen
10/12/19, 3:21 PM
#13

Otrevligt, onödigt och omoget av killen! Och väldigt manipulativt😕
Han låter inte som något att satsa på, enligt min mening.

/Christina

Annons:
Vixxen
11/1/19, 1:12 AM
#14

Glöm honom!

Upp till toppen
Annons: