Annons:
Etikettkänslor
Läst 1481 ggr
lisaerikssons
2019-10-20 17:22

Bara en enkel fråga!

Har ni nånsin vart så där tokförälskad så ni tror ni tappat förståndet helt? Vill bara veta att jag inte är ensam ;)

Annons:
Honestyisdead
2019-10-20 19:55
#1

Jadå :)

tlover
2019-10-20 21:26
#2

Japp, så illa så att det gjort fysiskt ont

l'm back

MissClue
2019-10-20 22:45
#3

#0 haha japp 😃

I love not man the less, but Nature more…

Maria
2019-10-21 06:36
#4

När jag träffade min man så kunde jag varken äta eller sova. Lilla magra jag gick ner 5 kilo och det var mycket på mig då.

Det var svårt att koncentrera sig och tankarna bara snurrade. Då fanns inte mobiltelefoner utan det gällde att vänta på att det ringde hemma vid telefonhyllan😃

Allting kretsade kring honom och vardagen blev alldeles upp och ner. Det var en lycklig tid men samtidigt oerhört jobbig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

lisaerikssons
2019-10-21 17:30
#5

#4 Men oj wow eller vad man ska säga ❤

OlgaMaria
2019-10-23 10:18
#6

Ja, verkligen! Men som värst har det nog varit de gånger det inte slutat bra. När förälskelsen är mixad med en känsla av att det är obesvarat eller att några varningsklockor ringer. Då är det som att man kan bli galen. Så många mixade känslor samtidigt, så man tappar förståndet. :) 

När jag tänker tillbaka på tiden då jag och min man blev kära i varann så var det oerhört varma och ganska trygga känslor. Galen, rädd och förvirrad kände jag mig en dag precis i början innan jag lärt känna honom lite mer.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: