Annons:
Etikettsex
Läst 1336 ggr
AnnaFo
11/21/19, 1:04 AM

Dask?

Hur vanligt är det egentligen att killen daskar till tjejen på rumpan när han tar henne bakifrån? Killen jag träffar nu gör det ibland när vi båda har blivit riktigt upphetsade. Mitt ex gjorde aldrig det. Jag har dock varit med killar förut som har gjort det. Händer det för er? (Jag gillar det, i alla fall med killen jag är med nu).

Annons:
MissClue
11/21/19, 12:43 PM
#1

Jo det har ju hänt men det känns så onaturligt, typ som man var med i en B-porrfilm. Min nuvarande kille daskar bara min stjärt med kläderna på.

I love not man the less, but Nature more…

manmedtankar
11/22/19, 7:34 PM
#2

#1 BDSM är äldre än den moderna porren (okej porr har alltid funnits, men var tecknad eller i skrift innan kameran). Det handlar fantasier och rollspel, fetisher grundar sig ofta i att utmana sina rädslor.  Skinkorna är…roliga i brist på bättre ord att smälla lite lätt på, och det ger ett lagom sting för mottagaren. BDSM under samtycke handlar väldigt mycket om att bygga upp ett förtroende och lita på varandra. Det är helt okej att du upplever det som onaturligt och du har rätt att bli respekterad för det, men att säga att det är ungefär lika onaturligt som en B-porrfilm är inte riktigt sant. Det mest onaturliga där är att det är så överdrivet och grovt och inte särskilt trovärdiga skådespelare.

manmedtankar
11/22/19, 7:36 PM
#3

Vanligare än folk vill erkänna skulle jag tro. Ni är absolut inga freaks, finns mycket konstigare fetisher.

[peterhan]
9/1/20, 11:41 AM
#4

Det är väl en smaksak, vissa tjejer gillar det och vissa inte, erfarenhetsmässigt kan jag väl säga var 3 tjej gillar det. (var färre förr i tiden)

[Penn]
9/4/20, 6:30 PM
#5

Säkert tittat på mycket porr…jag tycker inte om det. Varför ????

Kramar o smeker istället…..

Upp till toppen
Annons: