Annons:
Etikettkänslor
Läst 2761 ggr
Isabell838
2019-12-04 18:59

Han ignorerar mig från ingenstans...

Har träffat en kille som är några år äldre flera gånger (jag är 16). Allt kändes jättebra och han sa att han helst ville ha något seriöst med mig och inte bara kk-förhållande. I förrgår låg vi för första gången och han sa att ja va en av dom bästa han vart med. Men nu ignorerar han mig. Väntade i en dag för att se om han skulle skriva men de hände aldrig så jag skickade och frågade hur han mådde, de enda svaret jag fick var ”bra”. Han har gått från att vilja ses jämt och skicka hjärtan 24/7 till att skita i mig. Har alltid mått extremt dåligt i min kropp och får bara ännu sämre självförtroende när han ignorerar mig efter de som hände. Är de normalt att killar brukar göra såhär eller vill han bara inte ha nått med mig att göra längre?

Annons:
Honestyisdead
2019-12-04 19:06
#1

Tyvärr är en del bara ute efter sex. När dom fått det är det inte spännande mer.

[Devya]
2019-12-05 11:59
#2

Normalt skulle jag inte vilja påstå att det är. Hur länge hade ni känt varandra? Beklagar att det har gått så här. Det är verkligen inte ok att bete sig såsom han gör.

Åsa S
2019-12-05 14:25
#3

Tyvärr väldigt vanligt beteende  bland omogna män  i olika åldrar det finns många som ljuger och spelar en romantisk roll för att få det som de vill och sedan var det inte kul längre och märker de att man inte är lättlurad försvinner de rätt fort med i jakten på nästa projekt. En man jag mötte via dejting i 45års åldern kallade det för att dressera kvinnan, så hon gjorde som man ville (han blev historia rätt snabbt trodde inte man kunde vara så omogen då man var så gammal).

OlgaMaria
2019-12-06 10:48
#4

Känns som en person du inte ska ha något mer att göra med. Var rädd om dig! ❤️

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

MissClue
2019-12-07 01:39
#5

jag mår fysiskt illa av att höra sånt beteende.särkilt av uttrycket "en av de bästa jag haft". även om det är en komplimang typ, så hur fräscht är det att bli poängsatt och känna sig som en i mängden.  Det låter inte normalt  utan som någon omogen kille som spelar spel. Kanske är normalt i yngre ålder iofs, men hade ngn sagt till mig nu i 30+ att jag var en av de bästa den haft, utan att jag frågade så hade jag sagt att han var en bajskorv och sökt vidare efter någon som tar sex mer seriöst

I love not man the less, but Nature more…

Lona
2019-12-08 01:07
#6

#5, Tror dessvärre inte att det är ovanligt med "poängsättning" i äldre årgångar heller. Åtminstone om jag ska döma av en del av mina bekanta på 40+ 🥵


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Annons:
MissClue
2019-12-08 01:49
#7

#6 så är det säkert, men ok om man håller det för sig själv eller mellan vänner (även om det också är urk), men att berätta för den man legat med, usch.

I love not man the less, but Nature more…

Noctis
2019-12-21 02:25
#8

Skumt att han totalignorerar dig efter allt detta intima. 

Inte okay. Pojkvasker… 

Låt inte detta sänka dig! Lär känna dig själv och våga vara ärlig med om du verkligen vill vara intim eller om det känns som att du gör det för att vara snäll.

Han verkade tappa intresset när hans "peak of dreams" nåddes. Som att han upptäckt det som finns att upptäcka (enligt hans intresse).. som enbart står för honom. Att lära känna varandra ordentligt utan att måsta skynda, är ett gott tecken på killar/tjejer som inte bara har ett mål i sikte.

S.L
2020-01-04 12:03
#9

Han ville ha mer seriöst ! Nja denna kille vill bara få upp antalet ligg vissa ligg kräver att man får jobba mer som skriva pluttiga söta sms sen när ligget är avklarad är det inte intressant längre. Tips ts upp med hakan gå med rak rygg! Och för guds skull träffa inte denna nöt mer för han vill bara ha snabbnummer till ett kk. Kram

Upp till toppen
Annons: