Annons:
Etikettdejting
Läst 680 ggr
[Tiinizz]
12/30/19, 8:16 PM

Första träff på nyårsfirande?

Hej! Jag har pratat/flirtat med en kille i 5 månader nu på snapchat (hitta varandra på Tinder), vi har pratat fram och tillbaka om att ses men de har aldrig riktigt blivit av då ingen av oss vågat ta första steget! (Fått reda på av en kollega som är kompis med honom att han aldrig tar steget och träffas). Men jag har tagit tag i saken nu att vi ska träffas o skrivit till honom att jag vill träffa han, då han skrivit att han vill träffa mig med, så pratat om nästa helg att ses då. Men nu igår skrev han att han hade tyckt det var roligt och romantiskt om jag kom till en klubb imorgon natt (nyårs skiftet där) och även att se fyrverkerierna vid 00.00 slaget tillsammans. Mitt "problem" här är då att jag börjar tänka in på hur det kommer se ut, att jag kommer ensam dit medans han står med alla sina vänner som jag absolut inte känner, som han nog kommer ha fokus på. Även hur presentationen skulle bli, första gången man ser varandra ansikte mot ansikte själv o även träffar hela hans gäng med🤔 Så min fråga är hur hade ni gjort? Träffats imorgon eller väntat till helgen då vi kan va ensamma? Vet inte riktigt hur jag ska göra för vill inte störa hans tid med sina vänner, som han planerat ha sin kväll med, även fast han skriver att han hade tyckt de va kul jag dök upp med😅 Tacksam för svar! Mvh Ps. Vill intyga att jag är 21 och han är 23

Annons:
millan21
12/31/19, 10:47 AM
#1

Jag hade väntat till ett tillfälle då inte hans vänner också är med första gången man ses

Tina.76
12/31/19, 1:47 PM
#2

Som millan21 skrev, hade väntat på ett tillfälle då hans vänner inte är med. 

Förklara saken för honom så tror jag säkert allt löser sig!

Upp till toppen
Annons: