Annons:
Etikettförhållande
Läst 549 ggr
sp0ngeb0b
2020-02-05 07:44

Present på alla hjärtans dag

Min partner är ganska traditionell på så sätt att han gärna köper blombuketter och choklad, bjuder ut på middag och så vidare. På alla hjärtans dag ska han bjuda mig på middag på en fin restaurang. Jag skulle gärna vilja ge honom en liten present ihop med ett litet "kärleksbrev". Men jag vill inte ge honom något av det klassiska som han brukar ge mig så inga blommor, choklad eller geléhjärtan och dylikt. Men ändå gärna i lite samma stuk och prisklass tänker jag. Står dock helt still i hjärnan. Någon som har någon tanke? Han gillar godsaker, styrketräning och diverse "nörd"-grejer som jag tyvärr inte vet något om. Han är en sån som har allt. Funderade på att baka men jag har inte utrustning eller ingredienser då jag aldrig bakar pga att jag ogillar bakning. Ska ni ge er partner något och i så fall vad?

Annons:
Zadeira
2020-02-05 13:52
#1

Gillar han smycken? Tänker det finns rätt läckra både armband och halsband i tex läder eller silver om man gillar sånt.

Annars kanske du kan ge honom ett paket med olika proteinbars om han gillar både godsaker och träning.

sp0ngeb0b
2020-02-05 16:02
#2

#1 Jättebra förslag, tack! Ska kolla runt och se vad jag kan hitta 🙂

Upp till toppen
Annons: