Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1875 ggr
VampireGirlElvira
2/11/20, 9:18 AM

Snuspussar och tvång.

Är det någon mer än jag som har blivit tvingad till pussar när ens pojkvän har haft snus under läppen?

Alltså bokstavligen tog han mitt huvud och tvingade mig att pussa honom.

Mitt ex snusade mycket (och gör det fortfarande) och tvingade mig till att jag skulle pussa honom medans jag tvärt sa nej på grund av att det luktar äckligt och att det ser och smakar äckligt när han har snus under läppen.

Han frågade mig hela tiden när jag sa så till honom ifall jag inte älskade honom, jag sa att jag älskade honom, men att jag avskydde lukten och synen av snuset och att det smakar äckligt när jag pussade honom.

Han förstod inte att jag fick kväljningar av att pussa honom med det (sorry) sk*tet under läppen.

Hur tänker man som person att det är okej att tvinga någon att pussas med det i sig?

Jag blir äcklad och ledsen över detta när jag tänker på det.

Jag ville bara berätta detta om någon annan har också känt sig tvingad av att pussa sin partner med snus i munnen?

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

Annons:
Lona
2/11/20, 9:43 AM
#1

Inte ok! Noll respekt för dig, bra att det är ditt ex och att du inte är ihop med honom längre. Misstänker att det inte bara handlade om "snuskyssar" utan att hans attityd märktes på andra sätt också? Min partner vill i och för sig pussas även när han har snus i munnen men han skulle ALDRIG tvinga mig, vare sig psykiskt ("Älskar du mig inte?") eller fysiskt. Du klarar dig bättre utan den här snubben, låt ingen trampa på dig! ❤️


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

VampireGirlElvira
2/11/20, 10:01 AM
#2

Han var väldigt svartsjuk och han misshandlade mig psykiskt.

Jag har tagit upp om detta för tio år sedan här i iFokus, men ni kommer kanske inte ihåg det, men jag tog upp om hans psykiska misshandel mot mig, och hans svartsjuka.

Han tröck ner mig rejält under dom nästan sju åren vi var tillsammans.

Jag är rejält glad över att jag gjorde vad jag gjorde för att ta mig ur den relationen med honom.

Jag tar inte skit från någon som han igen.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

[Devya]
2/11/20, 10:10 AM
#3

Tvingar din nuvarande kille dig till att pussas fast du inte vill? Varningsklockorna borde ringa isåfall. Man tvingar ingen oberoende orsaken. Om min msn skulle gjort det så skulle vi inte vara ihop längre för det skulle tyda på att han har ingen respekt för mig och min kropp. Totalt oacceptabelt. Tack och lov har min man så pass mycket respekt för mig att han aldrig skulle ens få för sig att göra något liknande. Inte ens på skoj.

VampireGirlElvira
2/11/20, 11:03 AM
#4

Nej nej, det var mitt ex. 

Min nuvarande make har aldrig gjort mig illa på något sett, men mitt ex var fördjävlig mot mig.

När jag blev tillsammans med min nuvarande partner, så lyftes en tyngd från mig.

"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

sp0ngeb0b
2/14/20, 2:09 PM
#5

Nej tack och lov. Min nuvarande snusade precis när vi träffades men slutade sedan. Jag kunde pussa honom med stängd mun men absolut inte mer än så, men det tyckte han var ok. Han brukade försöka låta bli att snusa överhuvudtaget när han var med mig. 

Ett ex till mig var rökare, och det tycker jag är ännu värre då hela han luktade äckligt efter han hade rökt. Jag vägrade pussas och gosa efter att han hade rökt, då fick han snällt gå och duscha och borsta tänderna om han ville göra det. Efter ett tag slutade han röka 👍

Maria
2/16/20, 4:40 PM
#6

Både jag och min man snusar🤫

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Zadeira
2/24/20, 3:31 PM
#7

Jag tycker att "färsk" (nyinstoppad prilla) inte smakar så mycket, men har den varit inne ett tag blir det bar värre och värre. Min snusande man brukar jag pussa ändå, men om snusen varit inne för länge brukar jag rakt ut säga "fan du behöver en ny snus" och påtalar att det är äckligt att pussas då. Han har aldrig tvingat mig att pussas, men ibland tänker han inte på att han haft snusen inne för länge och att jag avskyr det, då blir jag lite äcklad.

taxarärbäst
2/24/20, 4:28 PM
#8

Min pojkvän spottar alltid ut snuset innan det är dags att pussas men du har rätt det är inte okej att tvinga sig på någon med det där under läppen

Blomma11337
3/6/20, 10:40 PM
#9

Min sambo avskyr att kyssas när han har snus i munnen. 😛

" Jag sällar mig till hjältarna som gör, och inte tycker "

Upp till toppen
Annons: