Annons:
Etikettsorg
Läst 540 ggr
Hamsterb1231
3/10/20, 1:29 PM

Hur kommer man över någon?

Jag och min kille fick ett dåligt avslut då vi bråkade och han gjorde slut och efter de så blockade han mig överallt. Samma dag va vi hos han och kollade film och myste som vanligt. Har aldrig gillat någon såhär mycket och orkar inte göra något längre… Har än så länge varit hemma från skolan i två veckor (går andra året på gymnasiet) då jag inte kommer upp ur sängen. Orkar inte äta och kan knappt svälja och om jag lyckas äta lite så kräks jag, de har gjort att jag har gått ner 2,5 kg på en väldigt kort tid. Orkar inget, inte ens duscha. Har aldrig varit en person som gråter men har gråtit och haft panikattacker nonstop i 2 veckor nu. Tanken på att han skriver med och träffar andra får mig att vilja dö. Jag hoppas varje dag på att han ska ändra sig, för om han skulle göra de skulle jag utan att tveka gå tillbaka till han. Kommer aldrig våga gilla någon igen för hade ingen aning om att det kunde göra såhär ont. Hur vågar folk ens ha relationer när man vet att de är få som håller för alltid? Vad ska jag göra? Orkar inte ha det såhär längre. Då jag inte har bra kontakt med mina föräldrar och min enda vän just flyttade långt bort så var han den enda som betydde något i mitt liv. Har ingen längre. Ser ingen anledning till att gå upp på morgonen.

Annons:
taxarärbäst
3/10/20, 2:36 PM
#1

Men lilla du låt inte det förstöra ditt liv! Du kommer hitta någon annan

Herveaux
3/10/20, 3:02 PM
#2

Jag tycker du ska kontakta psykiatrin eller iaf en kurator på din skola eller vårdcentral. 
Har man inte så mycket stöd runt sig till att börja med och sen blir ensam så är det inte lätt att hantera alla känslorna på egen hand. 
Det låter som att er separation var den sista droppen som fick bägaren att rinna över. 

Kom ihåg att be om hjälp är något av det modigaste och starkaste man kan göra.🤗


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: