Annons:
Etikettförhållande
Läst 1273 ggr
LaPrincipessa
4/1/20, 6:25 PM

De tre orden

Har ni sagt ''jag älskar dig'' och inte fått de orden tillbaka?

Hur hanterade ni det?

Jag är redo att säga det men funderar på att avvakta…

Annons:
vendelay
4/1/20, 6:35 PM
#1

Jag tycker att det är bättre att en säger det när en är redo, snarare än att en säger det bara för att ens partner säger det. Om du säger att du älskar din partner och hen inte säger det tillbaka, så kan du ju säga (för att hjälpa hen på traven) att det är helt okej att hen får säga sina känslor i sin takt men att du känner såhär nu.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Herveaux
4/1/20, 7:08 PM
#2

Håller med #1 kort och gott.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

sp0ngeb0b
4/2/20, 8:28 AM
#3

Nej, men hade en lite märklig situation med ett av mina ex då jag kände att jag ville säga det till honom, och på något sätt hade han snappat upp det (tror jag var rätt övertydlig) och han sa att han känner jättemycket för mig men är inte redo att säga de orden än. Men sen en dag kom det så då kändes det bra. 

Med min nuvarande var jag lite orolig för att säga det först för att jag var rädd att han inte skulle känna samma sak. Sedan tänkte jag äh, skit samma. Jag får väl känna så om jag nu gör det. Så då tänkte jag att jag skulle säga typ att det är okej om du inte känner samma sak eller något sånt. Men han sa det först så det behövdes inte 👍

[134643]
4/2/20, 9:37 AM
#4

Min nuvarande pojkvän sa att han älskade mig första gången i december och jag har fortfarande inte sagt det tillbaka. Han säger det lite då och då fortfarande. Han respekterar och accepterar att jag inte är redo än och vill hellre att jag väntar tills jag verkligen har de känslorna än att jag säger det ”bara för att”. Jag tror att man alltid ska vara beredd på att den andra inte säger det tillbaka, och kan man inte hantera det ska man kanske fundera på att avvakta ett litet tag.

S.L
4/3/20, 10:30 PM
#5

Jag hade inte svårt att säga jag älskar dig till min man. Jag sa det först och det bara kom utan att jag planera att säga det. Så hade han svarat jag gillar dig mycket oxå så hade inte jag blivit rädd lr sårad. Nu svara han vad glad jag blir för jag älskar dig. 😊 Är du redo så tror jag gott du kan säga dom fina orden. Jag säger dagligen till mina barn och till min man 💗

Upp till toppen
Annons: