Annons:
Etikettförhållande
Läst 1182 ggr
LaPrincipessa
2020-05-03 18:47

Hur ofta ses ni som inte bor ihop?

Hur ofta ses du och din pojk/flickvän/ickebinär relation (om ni inte bor ihop)? 

Hur långt är avståndet mellan er?

Tycker du att ni ses lagom mycket?

Annons:
Herveaux
2020-05-03 18:55
#1

Jag och maken är sambos/särbos. 
Han bor hos mig ca 5 dagar/vecka, andra 2 dagarna bor vi på varsitt håll. 
Vi bor ca 2 mil ifrån varandra och det tar runt 30min dörr till dörr när man åker kommunalt. 

För oss fungerar det bra, vi båda är ensamvargar med stort behov av egentid.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Grace2009
2020-05-03 19:26
#2

230 mil mellan oss, typ 😂 Vanligen bor vi ihop 3 månader, är ifrån varandra 3 månader och bor ihop 3 månader igen, och så vidare på ett ungefär. Tycker det fungerar bra. Nu har vi inte setts sedan mitten december. Corona dök upp och försvårade saker och ting. Men även det ska ju lugna ner sig igen så vi kan gå tillbaka till våra gamla rutiner.

sp0ngeb0b
2020-05-04 10:48
#3

Vi bor ihop men det är ganska nyligen vi flyttade ihop. Innan dess bodde vi 4 mil ifrån varandra, tog 30 min att köra bil eller 1 timme med kollektivtrafik i varje riktning. Vi träffades i princip varje dag och sov tillsammans nästan varje natt. På helgerna var vi tillsammans från fredag kväll till måndag morgon. Jag tyckte att vi sågs lagom mycket, men det blev ett jäkla pendlande för oss båda. Jag studerade i staden jag bodde i, och han jobbade ytterligare drygt 2 mil bort från staden han bodde i. Så om jag var hos honom fick jag åka tåget hem vid 6 på morgonen för att hinna hem om till mina kaniner innan skolan, eller så fick han köra de 6+ milen till jobbet (via sin lägenhet för att byta till firmabil) klockan 5.30 på morgonen. Gissa varför vi flyttade ihop 😂

MissClue
2020-05-06 21:22
#4

Senaste månader ses vi 1-2ggr i veckan. Vi bor bara 3km ifrån varandra men han har väldigt mkt i skolan och träning och jag jobbar, går upp tidigt och sover bäst hemma. Det är alldeles för sällan enligt mig. Vi pratar i telefon varje dag dock

I love not man the less, but Nature more…

Vikan
2020-05-06 23:22
#5

Med avståndet Skåne - England lyckades vi ändå få ihop en helg i månaden ungefär, men har inte setts sedan februari nu i och med coronan. Väldigt förståeligt men det är ändå hemskt att inte kunna träffa honom. Vi hade planer på att han skulle spendera sommaren här men det lär inte ske just nu

Cireea
2020-05-09 18:41
#6

Innan vi flyttade tillsammans så bodde vi cirka 100 mil ifrån varandra. Jag i Sverige och han i Norge. Vi träffades en gång i månaden. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Upp till toppen
Annons: