Annons:
Etikettsex
Läst 1896 ggr
LaPrincipessa
5/3/20, 6:49 PM

Hur ofta har ni sex?

Hur ofta har du och din partner sex? 

Tycker du att det är för lite/lagom/för mycket?

Hur hade det varit om du fick bestämma?

Annons:
Lia
5/3/20, 8:02 PM
#1

Vi har varit ihop i 10 år och alltid haft det som vi har det nu. Ibland går det flera veckor, ofta har vi sex flera gånger om dagen. Över lag kanske varannan dag. Det är väl egentligen ingenting jag tänker på, så det är väl lagom då.

Fridaaaa
5/3/20, 8:03 PM
#2

allt från någon gång i månaden till några gånger i veckan
Jag hade velat oftare, men svårt med småbarn, jobbtider osv.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

sp0ngeb0b
5/4/20, 10:53 AM
#3

Det brukar bli kanske 1-3 gånger i veckan. Mest på helgen för vi hamnar lätt i mönster/vanor på vardagar då vi båda tränar varje dag, vi ska fixa middag, ta hand om djuren, städa lite osv, sen är vi trötta och landar framför TV:n. Och så går vi och lägger oss rätt så tidigt eftersom vi går upp tidigt, så det brukar aldrig bli av på veckodagarna. Jag tycker det är rätt så lagom men hade inte tackat nej till någon mer gång under veckan.

Pytteliten
5/5/20, 12:48 PM
#4

Tyvärr alldeles för sällan… I nuläget inte ens varje vecka. Min man är ofta sjuk och har dessutom migrän och kronisk smärta, så är det inte det ena så är det det andra. Fysisk närhet ser vi (mest jag!) till att vi har varje dag. Oftast i form av en stunds mys innan vi somnar.

nafurie1
7/13/20, 11:00 PM
#5

Vi har varit ihop i snart 10 år och vi har okej mycket sex. Oftast har vi sex 4-5 dagar i veckan och ibland flera gånger per dag :) Maken är väl nöjd med antalet men jag kan nog gärna öka på lite ;) Det är helt olika hur man tycker/ känner:)

S.L
7/14/20, 11:59 AM
#6

19 år tillsammans det är lite olika allt från varje dag till varannan dag till några gånger i veckan. Vi har barn och jobbar olika tider men alltid haft bra sexliv.

Annons:
Nemorion
7/14/20, 7:33 PM
#7

Har ingen partner, men om jag fick bestämma så skulle det bli 2-3 gånger om dagen. Men en gång i månaden vore lika ok det, för jag anpassar mej mest efter andra med sånt och tycker det viktigaste är att kunna umgås med någon man gillar.

[Devya]
7/15/20, 11:49 AM
#8

#7 Ojj, hur skulle man ha tid över till något annat om man håller på 2-3ggr om dagen?? Jag skulle knappast orka med mycket annat om min man och jag var så pass aktiva. :D

[Magica2021]
7/15/20, 2:02 PM
#9

8.5 år snart. Obefintligt. O jag hatar det. Förra året var det max 5 ggr…om ens det. I år inget typ. Jag är sjuk har en hjärntumör men vill ha sex flera ggr i veckan. Min man fullt frisk. Vill aldrig. Har nog aldrig velat.

Syster3
7/19/20, 10:19 PM
#10

Helt ärligt kanske hänt två gånger detta år typ. Vi har varit ett par i 13 år o har små barn. Det är ju på tok för lite enligt mig, hade önskat att få ha nån form av sån aktivitet nån gång i veckan i alla fall.

[Henry Norrström]
7/23/20, 8:43 PM
#11

Det finns inget måttstock för det, tillfällena o känslorna, tid o ork bestämmer.

Man har ju varann ändå, det är viktigast.

Upp till toppen
Annons: