Sex

Hur ofta har ni sex?

2020-05-03 18:49 #0 av: LaPrincipessa

Hur ofta har du och din partner sex? 

Tycker du att det är för lite/lagom/för mycket?

Hur hade det varit om du fick bestämma?

Anmäl
2020-05-03 20:02 #1 av: Lia

Vi har varit ihop i 10 år och alltid haft det som vi har det nu. Ibland går det flera veckor, ofta har vi sex flera gånger om dagen. Över lag kanske varannan dag. Det är väl egentligen ingenting jag tänker på, så det är väl lagom då.

Söker du vänner? Klicka här!

Borderline & Depression & Goth & IBS & Social ångest & Vänskap Gapskrattar

Anmäl
2020-05-03 20:03 #2 av: Fridaaaa

allt från någon gång i månaden till några gånger i veckan
Jag hade velat oftare, men svårt med småbarn, jobbtider osv.

Medarbetare: rexkaniner, Support. Hundar

Min blogg Besök gärna! :D

Anmäl
2020-05-04 10:53 #3 av: sp0ngeb0b

Det brukar bli kanske 1-3 gånger i veckan. Mest på helgen för vi hamnar lätt i mönster/vanor på vardagar då vi båda tränar varje dag, vi ska fixa middag, ta hand om djuren, städa lite osv, sen är vi trötta och landar framför TV:n. Och så går vi och lägger oss rätt så tidigt eftersom vi går upp tidigt, så det brukar aldrig bli av på veckodagarna. Jag tycker det är rätt så lagom men hade inte tackat nej till någon mer gång under veckan.

Anmäl
2020-05-05 12:48 #4 av: Pytteliten

Tyvärr alldeles för sällan... I nuläget inte ens varje vecka. Min man är ofta sjuk och har dessutom migrän och kronisk smärta, så är det inte det ena så är det det andra. Fysisk närhet ser vi (mest jag!) till att vi har varje dag. Oftast i form av en stunds mys innan vi somnar. 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.