Annons:
Etikettförhållande
Läst 578 ggr
Sami80
2020-05-09 17:02

Hur tolkar du detta?

Jag fick ett mess igår från min kille. Varit lite mycket det senaste då mitt ex lagt sig i och varit dum och elak. Men tyvärr ser han det inte så. Droppen var när mitt ex nu i veckan tog kontakt med hans ex och frågade ut henne om min kille. Det var både de ena och det andra som enligt henne var dåligt. Vilket givetvis mitt ex njöt riktigt rejält av att höra. Han gör allt för att enligt honom få mig ”normal” igen dvs att jag ska börja prata och umgås med honom igen som tidigare. Vilket han kan glömma. Iaf så skrev min kille detta: ”Det känns skit . jag får ta reda på vad jag känner har lite att tänka på här nu när x har exploderat får se var det slutar. detta känns inte bra för mig när jag inte gjort något fel . vi får vara var på sitt. kasst detta blev. Jag orkar inte med sådant här har fullt upp har fotbollen själv nu” Den som exploderat är alltså hans ex som nu då säger en massa dåliga saker om honom osv. Hur tolkar ni det som min kille skrev till mig? Paus, slut eller vad? Vet inte vad jag ska göra heller. Jobbigt med ovisshet.

Annons:
Mia-45
2020-05-09 17:39
#1

Det bästa är väl egentligen att du frågar honom. Hur han menar.

Sami80
2020-05-09 18:00
#2

#1 Problemet är att jag skrev till honom efter att han hade skrivit detta till mig, men han har inte ens läst det. Testa och ringa igår kväll med men inget svar. Vilket jag faktiskt räknade med. Jag får väl vänta och se men ovissheten att inte veta tär på mig..

sp0ngeb0b
2020-05-09 18:01
#3

Jag tolkar inte det som varken paus eller slut utan mest bara att han kanske vill ha lite tid för sig själv att tänka igenom saker. Svårt att säga när man inte känner honom. Men håller med #1 att det är bäst att du frågar honom vad han menar, annars är det jättesvårt att veta.

Sami80
2020-05-09 18:08
#4

#3 Inte lätt att fråga när han inte svarar eller ens läser. Jag vill inte vara för på heller om han vill vara ensam.

Sindri
2020-05-09 18:14
#5

"Vi får vara på var sitt" skulle jag absolut tolka som att det är slut.  En kille som låter intrigerande människor bestämma är kanske inte mogen att ha ett förhållande. Och orkar han inte ens prata om det så……. Jag skulle gå vidare.

Upp till toppen
Annons: