Annons:
Etikettförhållande
Läst 972 ggr
Sami80
2020-05-18 10:34

Behöver jag oroa mig?

Har sedan ett halvår tillbaka träffat en kille. För ungefär 1,5 sedan så verkade det som att han kanske inte ville att vi skulle träffas mer. Skrev om det i ett tidigare inlägg. Jag åkte till honom i torsdags. Inget som vi hade bestämt utan det var mer att jag kände att jag behövde träffa honom och prata. Blev inte alls som jag hade tänkt men det hela slutade iaf med att jag stanna till lördag förmiddag. Allt var lite annorlunda mot tidigare men han bad mig inte åka hem och på fredag kvällen så åkte vi hem till en av hans vänner, som jag tidigare inte träffat. Hans vän vet mycket väl vem jag är fastän vi inte träffats tidigare. Vi hade det iaf väldigt trevligt där. Mina vänner säger att jag inte borde oroa mig. Hade han inte velat fortsätta träffas så skulle han inte velat åka till hans vän med mig. Sen kunde han ha bett mig åka hem om han inte ville ha mig kvar. Men jag är ändå osäker.

Annons:
sp0ngeb0b
2020-05-18 14:49
#1

Har diskuterat liknande grejer med vänner många gånger och det är alltid svårt för en utomstående att tolka situationen. Men generellt tror jag att man ofta oroar sig onödigt mycket. Hade han inte velat träffas mer hade han förhoppningsvis sagt det. Tror inte att han hade tagit med dig till sina vänner då det känns som ett steg in i en djupare/mer seriös relation, och är man inte intresserad av det tror jag inte man gör något sådant. Och det finns massor av grejer som gör att man kan uppleva en person som mindre intresserad, hen kanske känner sig lite låg, har väldigt mycket att göra eller bara känner sig lite osäker på vad hen vill (behöver inte vara något negativt).

Sami80
2020-05-18 15:24
#2

#1 Jag hade ju själv inte tagit med mig någon som jag inte var intresserad utav till en av mina närmaste vänner. När vännen dessutom vem man är. Känns ju på nåt sätt fel.

sp0ngeb0b
2020-05-19 14:04
#3

#2 Nä precis, exakt min poäng. Troligtvis är han intresserad. Kanske är han bara inte så bra på att visa sina känslor, han kanske inte är van vid att vara i ett förhållande? Vissa har svårt att visa hur de känner.

Sami80
2020-05-23 13:41
#4

Det är nog kört mellan oss. Han har inte hört av sig nåt och han har heller inte kommenterat det jag messat. Skickade bara bilder, det ena var ett foto av det jag hade skrivit på block hemma om hur jag känner för honom… Sista jag skickade var 3 hjärtan vilket han inte ens visat att han läst.. Känner mig så fruktansvärt ledsen😔

sp0ngeb0b
2020-05-25 09:35
#5

#4 Men fy, jag förstår det. Fasen vad pissigt gjort av honom. Har han hört av sig än? Tycker det är så hemskt dålig stil att inte stå för vad man känner och vad man vill. Att bara ignorera när en person uppenbarligen tycker om en. Usch. Hoppas du mår okej snart ❤️

[Devya]
2020-05-26 06:15
#6

Man ska nog lita på magkänslan. Den brukar ofta vara rätt. :/

Annons:
Upp till toppen
Annons: