Annons:
Etikettallmänt
Läst 775 ggr
misslyckad sommar
6/26/20, 1:54 PM

facebookfråga

Hoppas det går bra att ställa min fråga här

Måste man uppge sitt  mob.nr till facebook? Mitt konto hade inaktiverats och de frågar efter nr att skicka en kod till. Inte vill jag lämna ut mitt nr till fb. Funkar det så?

Isåfall lägger jag ner fb

Tacksam för svar.

Annons:
Maria
6/26/20, 1:59 PM
#1

Kan du inte testa med att ange din mailadress? Kanske kan de skicka koden dit?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

misslyckad sommar
6/26/20, 2:06 PM
#2

Tyvärr går det inte att skriva en mailadress i den rutan som dyker upp.

"Add a mobile number"

Maria
6/26/20, 2:09 PM
#3

Jag kollade mina inställningar på facebook och mitt telefonnummer har jag angett vilka som kan se och där har jag "bara jag". Andra alternativ var "bara mina vänner" och "alla på facebook" så det verkar som du kan dölja det för andra användare.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

misslyckad sommar
6/26/20, 2:11 PM
#4

Aha ja det var ju bra att inte vem som helst kan se det, får kolla det. Tack

Honestyisdead
6/26/20, 2:14 PM
#5

Du visar bara det du vill till utomstående.

Soligajag1
6/26/20, 3:01 PM
#6

Exakt så är det ! Du fyller i ett x i en ruta , det du vill dölja . Det är ju din integritet . Jag är med Facebook , tycker det är trevligt ! Lägger ut mina ’Kak o Bull bilder’ när jag hade Loppis ! Sen har jag vänner som jag pratar , messar med .

HH 🙂

Annons:
Draken
6/26/20, 3:17 PM
#7

Jag har blockerat mitt telefonnummer för alla, även miona FB vänner. De jag även känner och umgås med irl så att säga har mitt nummer, men inga andra.

Skulle aldrig falla mig in att lämna mitt telefonnummer öppet på någon internetsida eller  forum.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Wizbot
6/26/20, 4:08 PM
#8

Så ni vet, även om ert telefonnummer är dolt för alla så kan folk som har ett nummer hitta er profil genom att skriva in numret i sökrutan.

Honestyisdead
6/26/20, 4:43 PM
#9

#8 Nej det stämmer inte. Det är också en inställning och val man gör. Mig hittar man inte. Inte mina närmaste vänner eller familj heller.

Honestyisdead
6/26/20, 4:45 PM
#10

Och det spelar ju mindre roll för få har personen redan ens nummer.

Draken
6/26/20, 8:09 PM
#11

#8 Håller med #9 här. man hittar inte mig heller, hur mycket de än söker.

Mvh./ Draken

VENI VIDI VICI

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: