Ang mitt inlägg har träfat största idioten istan..
Detta är en fortsättning på berättelsen… jag trodde de skulle ta slut där men icke.
Fr fem dgr sedan fick jag ett mejl av honom där han skrev; Helena! Jag tänker och saknar dig varje dag.Jga har aldrig haft såphär starka känslor för ngn på så kort tid. Jag tror verkligen på dig och mig… Det kommer ta ett tag innan det blir du och jag men jag vet att vi hör ikhop. Vi kommer ha så kul ihop, resa och massa sådant. Jag blir glad så fort jag tänker på dig och svävar på rosa moln här nere i sydafrika. Jag kommer hem den 18 januari och då vill jag bara vara med dig..
Jag kan ju säga att killen kan ju verkligen snacka… men mkt snack och liten verkstad där.. Hmm…
En gång otrogen, alltid otrogen. Jag menar, han var ju sannolikt otrogen mot sin förra och då finns där inget som säger att han skulle vara trogen mot dig. När jag läser det du skrivit här och på den andra tråden känner jag honom som labil, velig och oärlig. Att ljuga för den man högaktar såsom du skriver att han skriver till dig välter hela korthuset.
Du är helt klart värd mer än så, det är de allra flesta.
Ja jag är verkligen värd mer än så. Ja han har ju andra med eftersom han har spraydate så verkar det som de…
Nej jag kan verkligen ine lita på en sån kille!!! Jga tycker han ärlite väl fräck när han säger att han ärkär i mig.. sånt blir jag bara förbannad på.
#2 Det skulle jag också bli. Jag har en historia om en tjej som var "väldigt trevlig" mot mig som jag kan dra vid tillfälle. Just nu vill jag skippa den berättelsen för min tumme är gipsad och då tar det sådan tid att skriva. Blä för sådant. Om du skulle känna att det var svårt att bli av med honom kan du ju be en killkompis svara när han ringer…
ja han leker ju med mina k'nslor… jag sa själv till honom du vill ha din flickvänn för du känner trygghet med henne och mif för du söker spänning och sex
då sa han jag vet inte vad jag vill de enda jag vet är att jag har känslor för dig.. han är så dålig va!!
Han ba vi ses denb 18 mellan två och 22 för sen måste jag hem…
#4 Don't do girl, simply don't. Min magkänsla säger att inget gott kommer ur det och jag skulle avsky att se dig sårad. Det finns smörordade killar som är bra också ska du veta.
Nej jag ska inte träfffa honom. Jag vet själv att i slutändan är det jag som kommer bli sårad. så nej det gör jag verkligen inte.. Även om jag har starka känslor frhonom så måste jag låta bli
Känslor kan man få trots att man vet att det är mot sitt eget bästa. Jag tror att det ibland rentav kan vara just därför ett intresse väcks. Vissa gillar att bli nertryckta även om de inte förstår det själva, andra kanske tror att de kan förändra en annan person. Sanningen är ju förstås att det kan man inte. Man kan bidra till att en person ändra uppfattning eller förhållningssätt men förändringen kommer alltid inifrån den personen självt.

Håller fullständigt med Madland!…Akta dig flicka, och vänd dövörat till för hans socker….du är värd bra mycket bättre än så!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus