Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 6533 ggr
majaliten
0

Vad tänder du på ?

Ja vad tänder du på sexuellt . Och vad blir du tänd på när du har det tex en speciellt plats att göra det på ? Och vart skulle du vilja prova på ? Vilken play är din favorit plats att göra det på?. Jag har en fantasi om att görs det på hans kontor eller på köksbordet och på soffan i vardagsrummet jag skulle vilja görs det på min gräsmatta Men sägen och duschen går bra. Jag gillar inte att göra det inför någon men jag tänder nog på att jag vill visa alla andra hur mycket jag älskar någon hur passionerad man är och hur mycket man älskar någon . Eller det kanske är Samma sak som att tänka på att någon ser på ?

Karmatarerskanise
0

Har ingen speciell plats direkt, blir tänd av honom.
Kanske att stanna till i en öde vik när vi är ute med båten 😉

Jessicahagstrom94
0

Ingen speciell plats tror jag, vi har det bara i sängen förutom en gång när vi provade ett annat ställe men det gör jag inte om. :) 

vad jag blir tänd på.. jadu? en fin kropp..

[Yllhilda]
2

För mig är ögon och näsa viktiga. Har man dessa i snygg upplaga faller jag som en fura.

Jag skulle gärna prova vara på förbjudna platser.

ettlitetalias
1

I vardagen sa ar det saker som att han skoter om hemmet! Sa enkelt! Kommer jag hem fran jobbet och slipper ta tag i en stor hog med disk eller plocka upp all hans skit fran golvet sa blir jag nastan genast pa humor :)

Pa en mer romantisk ton sa tander jag pa hans slanka men starka kropp, att vara lite vagade pa offentliga stallen och ha sex med gardinen uppe sa att folk kan raka se. Jag vill inte visa upp oss, men om nagon skulle raka se sa skulle det vara spannande.

Gur4m1
9

Jag önskar folk kunde låta bli att ha sex där jag kan se dem för jag vill slippa se den där passionen… :/ En tanke bara som slogmig,att vi människoro är ganska respektlösa och egoistiska :( På sommrarn lyckas jag alltid springa på par när man är i skog och mark :´/ eller vid någon strand….är som en folkrörelse.

Jag tänder på allt möjligt men bästa platsen är vid diskbänken :> Eller ett redigt, bastant köksbord. JAg hatar att ha sex  där folk garanterat kan se en MEN jag tänder massor på att ha sex där folk kan komma på en- men knappast gör det om man är tysta och försiktiga.. :> T.ex när man har sex i föräldrarnas hem eller på en toalett och liknande.

..att ha sex på toan med kö utanför är också ego och störande, så länge man är den soms tår utanför i kö. ;(

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Underbarn
5

Stora händer och armar. Fin/vårdad klädsel (inte överdrivet med kostym) Härlig god doft!! Viktigt :) Att man spenderar tid med varandra och är kärleksfull. Små detaljer som att han går förbi mig och smeker mig lite diskret eller ger mig en mjuk kyss när jag lagar mat. Alltså låter kanske fjantigt men sådant bygger upp hela stämningen inför kvällen :) eller att komma hem till ett nystädat doftande hem med lite tända ljus och gott kanske? Typiskt Kvinnor men min sexlust går inte genom rå sex eller att börja ta på varandra osv om man inte haft en bra mysig dag så att mitt humör är på topp och jag verkligen känner hur mkt jag älskar den här mannen :) Inga platser eller något sånt, beror på mitt humör och mannen ;)

Tomteslakt
5

Förbjudna platser, att folk kan se och att se andra.

Klubbar och fester.
BDSM, uniformer, epokfetischism, smisk, bondage, intelligens och allmänbildning, kulturellt intresserade :D…ej övervikt dock, det går direkt bort.

[Yllhilda]
0

Lite skoj apropå att tända på. Jag var tänd på en kille jag var kompis med och som jag umgicks med ofta och han i sin tur var tänd på mig. Vi höll på att börja kyssas i hans kök, när vi diskuterade relationer råkade han säga mitt namn flera gånger och sen att han faktiskt sa "du är rätt sexig" vid ett tillfälle todre räknas in. Men inget har hänt efter det då han inte klarade av att se förbi mina kilon, och då var jag ändå smalare än idag.

#7 Vad räknas som övervikt i ditt fall? Finns ju en del som räknar tjejer som feta när dom är som plussize-modeller.

Underbarn
3

#8 För min del är övervikt när det börjar bli lite ohälsosamt. Att det syns att de kanske inte rör på sig så mkt. Mer otränad i kombination med dålig kost? Fast jag tycker inte om när en kille börjar få "ölkagge" eller är alldeles mjuk om magen. Många plussize modeller är vackra i kroppen/de har bra proportioner och är mer kurvig - det tycker inte jag är övervikt. Sen tycker jag det är sexigare på en kvinna med lite mer fett än en man med lite mer fett. Men det är min smak :)

Karmatarerskanise
2

5 jag jag slipper gärna se andra som pippar. Och det är riktigt irriterande att stå i kö till en toa länge för att sedan se ett par komma ut ruffsiga i håret. Man får välja sina tillfällen och platser.

Underbarn
2

Haha jag har aldrig stött på det där, som ex. #10 och #5 pratar om.

Jag var dock på en kryssning med ett par vänner och den ena vännen drog med en kille hem till våran hytt när vi tre andra försökte sova… jag låg över hennes säng, min andra vän lade sig på sängen bredvid min på övre delen istället för den nedre, och trängdes med min tredje vän. För min vän med killen skulle promt ha fyllesex i hytten med oss tre i! Haha fy tusan. Hon hade även sex i hissen på kryssningen haha. Snacka om risk att bli påkommen ;P

Det är väl enda gången jag varit med när andra har haft sex. Sedan har jag kommit på ett par på en fest, där jag gärna fick vara med i ett hörn om jag ville sa dom. nej tack sa jag haha.

Gur4m1
1

Testa gå runt stränderna vid Sthlm, ute på kungsholmen osv- det verkar va nå favvo-ställe för folk som mer än gärna har sex heöt  öppet för alla förbipasserande att titta på ;) Bussar, tåg, skog… Sen att folk gör de themma med öppna persienner eller i sin trädgård och man råkar se igenom nån buske….Men ja. Jag har mött på en del par men det är väl hela grejen, de tänder väl på det så jag får väl bjuda på det ;S

Kom på en till ska ajg tänder/inte tänder på när jag läste Tomteslakts inlägg: Män som är överviktiga går helt bort för mig. Däremot måste de inte vara vältränade, de ska vara slanka eller välmusklade/Dock inte bodybuilders. Uniformer är alltid en turn-on på en man som kan bära upp den. Sen är ju även perosnlighet inblandat. Jag gillar män som kan sin sak. Måste inte vara just intelligens men de kan vara riktigt grymma på att snickra eller att programmera, men de får gärna kunna prata om andra saker också så att jag finner de intressanta (och de finner mig intressant då jag kan inget om vare sig husbyggande eller programmering). Men en man som är självsäker i sin sak är riktigt hett. Självsäker är inte samma sak som att vara nedlåtande, dryg och alltid "vinna" i samtal och diskussioner. Upplever att en del män fått för sig det.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[Xenomorphine]
2

Det jag tänder på mest är långa, långhåriga, tatuerade och skäggiga karlar. Och en sådan har jag också ;)

Platser, ja det varierar. Skulle aldrig vilja ha sex på allmän plats dock. Skulle vara så rädd att bli påkommen så det skulle inte fungera hehe.

[Russinflarn]
4

Kroppen spelar mindre roll för mig - så länge den är fräsch och ren och inte luktar skunk så gillar jag kroppar i de flesta format, men kanske inte överdrivet åt nåt håll (varken svältsmala eller amerikafeta, ungefär). Jag har sexat med både långa och korta, smala och tjocka - var och en har varit attraktiva för mig på sitt alldeles egna lilla sätt. Men något jag faktiskt går igång på är stora dasar. Häh. ☺️ Det är ju något som kan vara lite svårt att veta innan, men om det skulle vara så att karln i fråga har en storing så nekar jag mig ju inte hes, direkt. Så kan vi säga.

Annars är det väl mest något i blicken jag kan falla för. Det är subtilt och svårdefinierbart. Den där klassiska kemin, kanske. Gillar även stora händer, grova armar, breda axlar och skägg, men det är mer sånt som jag tycker är snyggt än direkt "tänder" på. Även jag attraheras av intelligens, men även ödmjukhet och empati. 

Hos Kvinnor går jag igång på breda höfter och stora bröst. Häh. Men även där är blicken, kemin, avgörande.

Platser då… Pja, jag är inte så förtjust i tanken på att bli upptäckt. Vill gärna vara ifred och dona. Annars funkar det lite var som helst, närhelst lusten faller på!

Tomteslakt
1

Tja, alltså som sagt. När det syns att motion inte är en högprioritet hos personen så går det bort. Alltså när det inte i mina ögon mer räknas som kurvor utan övervikt.
Jag vet att det är väldigt luddiga beskrivningar när man har "kurvor", "extrakilon", "sundhetskilon", "trivselkilon" m.m.. allt ligger ju i betraktarens ögon vad man tycker. Men när det går till över 10 kilo över normalvikt för en person då kan jag väl säga tt då tänder jag inte på den fysiska kroppen. Sen kan en sådan person vara förbannat tändande mentalt och i skrift, det har jag mött många. Som kan locka och egga hjärnan. Och det är något som tänder mig rejält, människor som kan uttrycka sig erotiskt i skrift utan att vara plumpa :).
Så tänder nog mer på välskrivna noveller (nästan oavsett ämne, kiss och bajs och blod går fetbort t ex) än på folks nakenbilder.

Sen skulle jag t ex aldrig gå ner på en person som inte är preciiiis nytvättad där nere (oavsett kön) då jag tycker det är grymt avtändande med smaken av dom. tyvärr…
Likaså har jag rätt svårt för könshår där nere om personen man har sex med vill ha oralsex, bjuder heller ingen annan på det :D.

Men annars är det dominanslekar, ordentliga bdsm-lekar (inget vanilj för mig :D/oss), gärna mycket smisk, tänja gränserna…..

LinaLj
2

Jag tänder på män som inte är pinnsmala, män ska vara lite stabila och inte kunna försvinna bakom en lyktstolpe i min värld 😉

Men annars så tror jag att jag tänder mer på utstrålningen, jag gillar lugna, trygga män som inte tror att de är guds gåva till mänskligheten men ändå har en god portion självförtroende.

Intehärutandär
1

Jag har väldigt svårt att hålla mig ifrån män som spelar gitarr, i band. Det har bara blivit så. Spelar ingen roll vart jag pratar med män, så slutar det med att de säger att de spelar gitarr. 

Utseendemässigt, då de inte ha guran i famnen så ska de vara smala (inte pinnsmala) med lagomt med muskler. Halvlångt mörkt hår och perfekta tandrader. Tatueringar kan vara fint. 

Just tänderna har blivit så viktigt för mig, tycker det ser så ofräscht ut med sneda, gula tänder. Ett perfekt leende och jag är fast med ögonen. 

Detta har blivit mina män om man letar en röd tråd. Och då spelar det ingen roll vart vi har sex. Bara jag finner mannen het och han mig.

Karmatarerskanise
0

#17 Åååh ja! Gitarr och bas tänder mig 😃
Var i extas när jag såg killen spela bas på scen!
Eller när han sitter hemma på balkongen en varm sommar kväll och spelar i solnedgången.

Intehärutandär
1

#18. Javisst är det sinnesjukt sexigt! 😃

Var hemma hos en av världens skickligaste gitarrister för något år sedan och han spelade för mig på morgonen och jag höll på att dö en smula. Sen gick jag hem och drömde om gitarrspelet i veckor, haha.

[Yllhilda]
0

#18 #19

Musiker i allmänhet är sexiga! 😃

Jag gillar saxofonister, trummisar(dem med de fina armmusklerna, ni vet), eller varför inte en sensuell pianist?

Underbarn
0

Mm trummis eller gitarrist! Mitt ex kunde spela dessa förr men lade av! Typiskt :/

Aniara4
5

Jag känner som #5 och #10 angående par som gillar att bli påkomna på offentliga platser. Har ingen som helst lust att bli använd som rekvisita i deras sexliv!

Utomhus kan för all del vara trevligt, med sol, vind och vatten (gärna) som stimulerar sinnena, men då ska jag vara JÄKLIGT säker på att det inte plötsligt dyker upp någon hundrastare eller friluftsentusiast!

Geru
4

Latex och BDSM. There we go!

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[WickedAlly]
1

Androgyna människor, tatueringar och bdsm.
Något jag märkt under åren är att jag bara varit med smala personer dessutom. Alltid attraherats av smala människor, men ju äldre jag blir desto mer kikar på jag kurviga damer har jag insett 😇

Gällande platser så är jag inte så kinkig så att säga, bor en liten exhibitionist i mig. Fast, respekt för andra går före alla gånger så det har mest blivit lite undangömda platser där ingen ser ändå. Förutom en gång då vi överraskades av två äldre par med picnickorg på en privat strand, de drog illa kvickt.

Iceland
3

Stora bredaxlade snubbar som bara kan ta och slänga upp en mot än vägg och man inte fysiskt har något att säga till om 😍 

Men sen är det även den där blicken vissa killar får när man kollar på dem. Kemi! 

Utomhus tycker jag även kan vara trevligt, men jag vill vara säker på att ingen ska kunna komma och bli ofrivilligt vittne om man säger så. Kreativitet är även något jag tänder på!

http://isabellarun.weebly.com/

[Yllhilda]
3

#25 Vad bra att du nämnde det. För nu kom jag ihåg något jag tycker är väldigt sexigt; när dom är väldigt koncentrerade och ser beslutsamma ut. Det är gärna då man anfaller dem med pussar och annat.

Anna4077
1

När jag är berusad blir jag lite som en kanin :p då är sex högst på listan. Fylle sex är såå härligt. Man blir liksom hög uppe i allt. Nu har jag slutat dricka mest på grund av detta. Inte passande ett ha sex högt och lågt med inte direkt bry sig om ifall fler tittar på. Blir sånt tjat efteråt med :p Men jag tänder på att sitta fram bredvid min kille i en raggar bil med hans arm runt mig samtidigt som han kör. Det är absolut bäst. Vet inte varför. Tror det är lite 'den coola killen vill ha mig' eller något. Behöver nästen bara se en raggar bil. Är man berusad uppe på det kan jag inte kontrollera mig själv :p Men till vardags är det kärleksfull beröring. Veta att han bara älskar mig och håller om mig med sina starka kraftiga armar. En riktig man som skyddar mig i alla lägen. Även om jag ligger vaken och han sover bredvid mig är upphetsande. Men det är på ett djupare sätt över upphetsning som jag bara upplevt med min sambo. Aldrig med någon annan och klart överlägset när det både är kärlek, åtrå och passion är inblandade

Anna och taxen Max

Iceland
0

# 26 Ungefär en sådan blick jag menade!

http://isabellarun.weebly.com/

Destany
0

Långa o smala killar tänder mig:) sen i princip allt min sambo gör i vanliga fall, nu när jag e gravid så e min sexlust borta

CelsiusT
1

Jag gillar inte när killar är pinnsmala, som någon sa så ska det inte var så dom kan försvinna bakom en lyktstolpe ;P Men jag gillar heller inte fett. Min kille har lite ölkagge och det är väl inte snyggt, men det är inget som stör mig och han är så fin i övrigt. Hellre lite ölkagge och grov över axlar, armar, ben osv så det inte ser ut som att dom ska gå av, än pinnsmala.

Jag tänder på armar, axlar, nacke, det tycker jag är det sexigaste på en kille.

Sedan tänder jag på att bli kysst på halsen/nacken, när han småbiter i öronsnibben, smekt över kroppen, av att prata om sex, titta på eller läsa om sex, och säkert massa mer som jag inte kommer på nu.

Platser som tänder, det vet jag inte. Gillar sängen men vi brukar ha sex där det faller oss in, ofta i soffan eller stående någonstans i lägenheten, men det slutar ofta i sängen eller i soffan. Det händer även att vi har sex på andra platser som i bilen, husvagnen, eller nån annan stans där andan faller på.

Medarbetare på westernridning.ifokus

PogoPedagog
0

Vettiga åsikter, eller såklart vad jag anser är vettiga åsikter haha. Om någon pläderar för cykelhjälm t.ex är jag fast och vill i princip hoppa i säng med en gång. Jag är kanske lite ovanlig på det sättet:)

Annars gillar jag muskler på båda könen.

[WickedAlly]
1

Kom på, eller insåg snarare, en sak till som jag verkligen tänder på. Ingen aning varför jag inte tänkte på det. Men utbildning tycker jag är hett, intelligens överhuvudtaget får igång mig. 

Min förra partner utbildar sig för närvarande till ingenjör och han jag hoppas bli tillsammans med inom snar framtid läser en master i civilekonomi. Alla mina tidigare partners har haft någon form av högre utbildning insåg jag nu.

Caroline L
0

Jag har alltid vanligtvis tänt på mörkhåriga män med bruna manliga rådjursögon. Bruna, välbydda med stora manliga händer. Min första kärlek såg ut såhär och hade en så stor historia bakom sig. Det tänder mig! När män haft en intressant bakgrund i ett annat land, gärna samma land som jag kommer från som denne hade. Vi liksom delade en historia fast var på helt olika platser och var egentligen "fiender" mot varandra i detta kriget. Vi liksom tillhörde varsinn sida av detta med folk som grovhatade varandra och även våra familjer grovhatade varandras folkslag. Och att vi två då hittade varandra och fick en så stor och stark kärlek fick mig knäsvag och tänd direkt!

Det tog dessvärre slut när han blev utvisad från Sverige och två år efter hittade jag min nuvarande kärlek som är den exakta motsatsen mot vad jag vanligtvis tänder på. Han är mörkblond med blåa ögon, men har fortfarande den välbyggda manliga kroppen och dom stora manliga händerna. Hans blick får igång mig direkt och att han bara kan bära upp mig och slänga mig på sängen.

Jag gillar som någon annan skrivet att man ska bygga upp allting under hela dagen/kvällen, med romantiska gester och blickar. Att sedan mot kvällen bara smälta av allting och ha underbart sex. Plats spelar ingen roll men jag tror inte att jag är personen som skulle ha det ute eller bland folk.

Blir tänd bara av att tänka på detta nu. Ser fram emot imorgon då pojkvännen och jag firar 4 månader tillsammans. ;)

pyromanen
7

Blicken, intelligens, humor, nån som tänker utanför Svensson-vardags-ramarna, förmåga och vilja att prata djupt om livet, filosofiska frågor känslor, politik mm. Livserfarenhet. God självkänsla och självkännedom, vishet, vackra händer (vackra = stora starka arbetarhänder) ,muskler, hår på kroppen, skäggstubb, bra rytmkänsla, musikalitet, luktar gott (ej parfymerade produkter på herrar!).

Tomteslakt
1

Ja, allmänbildning glömde jag nämna. Folk med intressen de brinner för (verkar vara en bristvara idag med folk som har några intressen har jag märkt, i det vanliga svenssonsamhället), då blir jag rätt nyfiken.
Folk som kan använda sin fantasi och intelligens, gärna i det skrivna ordet, mums :D.

Och som sagt, epokfetischsim :)

[SarahOhrn]
0

Jag gillar sängen egentligen… Men lite tändande att göra de på andra platser, spec där man KAN bli påkommen men förhoppningsvis inte blir det… 

Tänder på - ja främst en charmig kille med humor men "tyvärr" även ett snyggt utseende (enligt mig) och muskler. Men jag har inte riktigt utseendet att ha dom kraven ;) Så det blir inte mer än ONS med såna personer ;)

Maria
3

#31 Haha Hoppas det enbart är själva åsikten, för du menar väl inte att han ska ha cykelhjälmen på???😂

/Maria

Kaiia
2

Jag tänder på våld. Iallafall i teorin, i praktiken kan det bli lite läskigt om jag inte verkligen är på humör. Jag vill bli strypt och fasthållen. Våldsamt knullad. Piska kanske. Mums.

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

eltorres
2

Jag tänder på min pojkvän, haha enkelt svar. Nej med fina ögon och ett fint leende, främst att personen är tänd på mig och visar att denne är kåt tänder jag på. Sen även att göra det på andra ställen än just i sängen, som utomhus, i bilen, i duschen osv. Tänder på när killen är lite mer dominant o lite retsam i sängen. Och så älskar jag att bli tagen hårt.

nlinds
0

utseende mässigt

Hos en man:
Stora och manliga händer
ögonen
Näsan
Rygg (med lite muskler helst 🤤)
Hals
Och han ska lukta gott !

Jag skulle kunna göra det var som helst…bara inte någon ser, så typ..ingenstans ? hahah

Hos en tjej
Former
ögon
Fint leende
Rumpa
bröst (storlek spelar ingen roll, bara det finns något att ta på)
Och gärna dofta…kvinna (?) Gott med andra ord :P

Ja och samma, var som helst bara ingen ser osv osv osv.. :P Helst hemma då, med andra ord ^^

Sen är det vääldigt sexigt att ha "aggro sex". Samt att bli upphånglad/upptryckt mot en vägg 😍(sexuellt)

"After every storm, comes a rainbow" Regnbåge

Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi

Tänkaren
2

Jag tänder på intelligens, humor, en behaglig röst att lyssna på, stönanden, ljudet av en blöt fitta, sexljud, att snacka sex och att trissa varandra verbalt. Också att man tar lite kontroll över varandra och bestämmer när den andra får komma och hur.

Jag är svag för bruna ögon..

Mer intensivt är det fötter / tunna strumpor / nylon som tänder mig mycket, gärna mjukare sex som avrunkning eller med fötterna..

Till skillnad från många så tänder jag inte på att bli påkommen, utan tvärtom så är tanken på en säker omgivning mer tändande för mig.

En skön fantasi är att träffas i ett mörkt rum, speciellt första gången man träffas. Och bara ligga på en madrass eller i en säng bredvid varandra. (Jag har gjort en inspelning till Literotica på det temat om någon är intresserad.)

tonfisken
0

mörkt hår, skägg, hårigt bröst