Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1229 ggr
Fudge
2007-03-11 09:56
0

Varför?

Hej!

Vanligt kärleksproblem.. Jag gillar en kille som inte gillar mig. Jag är alldelles för blyg för att säga det till honom, visst jag kan prata med honom varav att han sitter bakom mig i klassrummet. Men han verkar inte direkt intresserad. Vad ska ja göra? Gråter

mandymoo
2007-03-11 11:32
1

Du är så ung än o det kanske är så att killen du gillar ännu inte har kommit så långt att han tycker att tjejer är så roliga på det sättet. Att pussas o kramas är "bläää" *Ler*…. det är kanske därför han inte visar något intresse.

Det du kan försöka göra är att börja prata med honom. Du behöver ju inte direkt säga att du gillar honom utan bara prata med honom, fråga om hans intressen - killar i alla åldrar gillar att få berätta om det dom är intresserade av ;) På så sätt så börjar ni prata, och kan lära känna varandra lite mer. Sen får du se hur han verkar intresserad om ni först lär känna varandra.

Men jag vet att det är jätte svårt när man är blyg och kanske inte har samma kompisar osv. Men man kan försöka.

[SharpMissy]
2007-03-11 11:39
0

Jättebra svar av mandymoo. Jag håller med om precis allt, försök att bli kompis med honom till att börja med.

Glad

Denna kommentar har tagits bort.