Wow.. vilken kille!
Jag håller på att dö!
Jag pratar med en kille, vi hade kontakt förra året men det rann ut i sanden. Han började dejta en tjej och jag dejtade en kille. Han tog kontakt bara för någon vecka sedan och vi har pratat dagligen sedan dess.
Han är samma stjärntecken som mig, vi anser lika om väldigt mycket saker och han är en sådan rar person. Han vet mycket om mitt liv och är väldigt stöttande och bara väldigt fin. Han liksom tycker det är synd att jag genomgått så mycket i mitt liv och tycker inte jag förtjänar det. Vad jag än pratar om med han så är han där, stöttar och finns. Tar tid att ge mig råd och omtanke.
Så nyligen ringde min telefon.. jag hann inte svara så kollade upp numret och såg att det var från blomsteraffär här i stan och vart jätte förvånad. Jag ringde upp och dom sa att jag har ett blombud att vänta under dagen. Då for mina läppar upp till öronen. Jag frågade från vem men hon ville inte säga men jag sa att jag inte kan hålla mig, jag är för nyfiken. Och hon läste upp kortet och jag höll på att gråta. Jag anade på en gång att det var han då han hade avslutat med ''J''. Så smsade han och det var han… jag har aldrig fått blombud bara sådär, aldrig ens fått blommor från mina ex! Ni anar inte min lycka och jag har tårar i ögonen.
Jag ville bara dela med mig av min lycka och jag ska ta kort på blommor och kort så ni får se! Alltså.. jag är alldeles varm och lycklig!
Åh vilken underbar överraskning! Kan man bli gladare än när man får blommor helt utan anledning? Så fint 🙂
#1 Ja, det är så fint gjort av han! 🙂 Man blir så glad av lite blommor, men det är nog mest omtanken man blir gladast över!
Ja precis, när man verkligen inte har förväntat sig det heller =)
#3 Ja! 🙂 Så härligt!
visst är det underbar att bli överraskad med blommor! särskild från en människa man inte kunde gissa! HÄRLIGT! NJUUUUT!!!!
#5 Ja 😇 Jag är alldeles varm och lycklig och det var länge sedan! Jag bara väntar på att budet ska komma, haha!
Vad fint! Vilken snäll och omtänksam kille. :)
Åh gud vad fint, kortet var nog de finaste faktiskt även om blommorna o nallen också var fina!
#10 😊 Detta gjorde min dag.. är väldigt mållös, haha 😛
Han får du hålla hårt i ;) Så underbart att få känna sådan lycka av att någon verkligen tycker om en!
#12 Oja, han kommer jag verkligen inte släppa taget om i första taget! 😃
Ja, det är så… magiskt på nåt sätt! Speciellt när man aldrig varit med om det tidigare. 🙂
Måste ju bara säga lycka till med honom! Alla förtjänar att vara lyckliga 🙂 Jag tror på att det finns någon för alla!
#14 Tack så mycket! 🌺
Ja, absolut. Alla förtjänar kärlek och omtanke och självklart finns det någon för alla!
Det kluriga är ju bara att hitta dom ;) Men när man väl har gjort det då känns det verkligen i hela kroppen, helt underbart!
#16 Dom dyker upp när man minst anar det! :)
Men åh, vad fint! Nej, sådana överraskningar får man inte alltför ofta ;)
/Christine
#18 😃
Vad gulligt av honom :) Fint sjrivet och fina blommor. Förstår att du blev glad!
#20 Ja, en rar kille är han minsann. :)