Fredagen den 19/7 2013
Fredag IGEN! Tycker tiden rusar med en himla fart! Har ni några trevliga planer? Trevlig helg på er alla :)
Vi ska till mina föräldrar och grilla ikväll, pappa fyllde år igår. Imorgon har vi inflyttningsmiddag. Så idag och imorgon böir städ och stress :) Söndag lugnt, kanske lite fiske.
Ska snart ut med hunden på en lite längre promenad och sen hem och packa väskan för sen bär det av till stranden med vän och min hund. :) Ska se om min hund vill bada lite! Hon är skendräktig också så ser fram emot att ha en trött hund ikväll, haha.
På söndag ska jag träffa min ''dejt''. Annars är planerna lugna utöver det. :)
Trevlig helg på er!
Jag ska jobba min sista dag på apoteket, sedan blir det hem å vila samt packa de kommande dagarna. Får en ny lägenhet 1 aug.
Rätt så stor lägenhet på 94kvm, med egen ytterdörr, övervåning och både balkong samt altan mot solläge hela dagen :) Som ett litet drömställe för att endast vara en lägenhetsbostad. :)
Den vi har nu är på 83kvm så inte så jätte stor skillnad trots allt.
TREVLIG HELG! :)
Mvh. Sanne & Djuren
Jobbar så gott som dygnet runt tills nästa fredag så mina planer är att försöka hinna med att träna mellan arbetspassen. Och kanske sova… 😛
Min mans bror kommer hit i helgen, lite spontant blev det bestämt imorse :) Han är så nyfiken på lilla brorsbarnet han fått ;) Blir grill och slappa har jag en känsla av om vädret tillåter.
/Christine

Min sambo ska på pokerkväll med några killkompisar så jag o sonen hänger med o umgås med tjejerna. Imorn har vi inga planer o sen på söndag ska vi fira en kompis
Kom nyss hem från jobbet och tänker spendera resten av kvällen vid datorn och tvn och glömma bort allt som hände på jobbet idag.🤔