Träffade honom idag
Någonstans vill jag skriva av mig.. jag sprudlar av olika känslor just nu.
Träffade min dejt idag (ni kanske minns han som sände mig blommor med nalle och fint kort?), som jag ställt in med två gånger tidigare för jag har väldigt svårt att träffa folk.. det tar så emot så det är riktigt tufft att ta sig i kragen och umgås med någon ny. I alla fall.. självklart ville jag ställa in idag men jag gick emot min vilja och träffade denna kille. Jag rakade benen även om det bara var stubb och fastän jag skulle ha leggins, jag tvättade ansiktet och svalde ned med gurka samt smorde in. Jag tog extra lång tid på mig att sminka mig och att välja rätt kläder och frisyr. Allt för att jag skulle känna mig extra fin så det skulle flyta på bra för min del (känner man sig ofin så sitter man och tänker på det hela tiden).
Vi tog en skogspromenad.. självklart var det Mountainbike-SM i skogen så 90% av stigarna var avspärrade så vi traskade bland blåbärsris tills vi inte orkade leta efter en någorlunda bra stig att gå på som inte var ockuperat. Så vi satte oss mitt i en ledig stig (som var 5 meter ledig enbart), skämtade, kastade kottar på träden, attackerade varandra med barr, skämtade om varje cyklist som åkte förbi och mer och mer insåg jag att han avslutar mina meningar.. varenda mening jag skulle säga som handlade om ironi eller skämt.
Jag: Vi borde göra om banan så dom måste….
Han: Cykla runt i cirklar där *pekar*
Jag: Vi borde springa efter dom….
Han: Och knuffa ned dom i diket?
Osv osv
Alltså.. seriöst?! Hur ofta möter man någon som avslutar ens meningar på pricken? Jag har aldrig stött på någon.
Han är så lik mig att det inte är sant… och gissa hur länge vi var i skogen? 5 timmar!!! Min hund som följde med ligger utslagen i sin bädd, hon orkade inte ens tigga mat av mig, haha.
Jag är stolt över mig själv som tog mod till mig och träffade han. Visst var första 30-60 minuterna en pina men sen flöt det på bra. Sjukt bra.
Kul att det gick bra :)
#1 👍 Känns toppen.
Åh, vad fint! Njut av lyckoruset. :)
#3 Min arm luktar han och jag känner mig enormt mesig som sniffar på min överarm då och då. 😎 Att vara känslig och kärleksfull är inte min starkaste sida, haha. Känner mig jätte mesig! Men han luktade gott. :D Så fort han gick framför mig sniffade jag på hans doft, hahaha.
Va mysigt :)
Anna och taxen Max
#5 Ja 😃 Hihi
"självklart ville jag ställa in idag men jag gick emot min vilja och träffade denna kille."
Vad stolt jag blir över dig!!! Starkt jobbat att inte ställa in! Har gått och tänkt på det här hela dagen och undrat hur det gått för er faktiskt, haha! 😃
"Vi tog en skogspromenad.. självklart var det Mountainbike-SM i skogen så 90% av stigarna var avspärrade så vi traskade bland blåbärsris tills vi inte orkade leta efter en någorlunda bra stig att gå på som inte var ockuperat."
Hahaha jag dör, vilken otur mitt i allt! 😂
Men toppen att det gick så bra! 😃 Sa ju att han verkade vara ett kap 😃
#7 Haha 🙂 Tack rara du! Jag känner mig rätt stolt över mig själv minsann!
Hahaha ja… jag gick runt där och muttrade ''egoistiska motionärer!''… Himla otur men det gick an i alla fall! 😃
Han verkar minsann vara ett kap! Vi ska ses imorgon i någon timma innan han drar till flygplatsen och nu när det värsta är över så lär det inte vara något problem att ses imorgon, haha!
Men åh, vad jag blev glad av att läsa det här. 😃
#9 Åh, haha 🙂
Vad roligt! Håll fast honom :D
/Christine
#11 Haha, jag ska försöka. 🙂
Men så himla roligt :D Inte ofta man träffar någon som passar så bra, och 5 timmar - det var inte dåligt :D Njut och var sjukt stolt över dig själv som träffade honom trots att du ville ställa in!
#13 Haha, tiden gick så fort. :) Ja, jag är riktigt stolt!
Får se dock om jag kan träffa han idag.. mår inte så bra. :/ MEN i så fall kommer det andra dagar..
Lycka till!😂
#15 Haha tack. :) Just nu sitter han minsann på flyget.. vi ska ses på lördag! Låång tid men det går an!
#16 😃
#17 Hähä 😇
Här har det gått fort fram ska ni veta. Men om det känns rätt? Skoja inte.
Vi har träffats i flertals timmar några dagar och i förrgår pussades vi för första gången och idag var jag hos han och vi låg i sängen HELA dagen.. kollade på film och myste och han viskade ''Jag älskar dig'' i mitt öra för första gången. Är jag bland molnen? JA. Älskar jag han? Ja, utan tvekan.
Det är många gånger jag hört orden ''Jag ska behandla dig väl och jag ska visa dig kärlek och omtanke'' men alla har svikit mig förr eller senare.. men denna kille, det är bara ärlighet och omtanke rakt igenom från hans sida! Åh, herregud.. vad ska jag säga? Han har haft tålamod med mitt problem att träffa och öppna mig för någon ny, han har gett mig tid och flertals chanser om och om igen fast jag ställde in mycket i början. Han köper mig presenter (idag fick jag en nalle från Nederländerna efter hans semester där och ni minns nog mitt blomogram?) och är så försiktig.. det jag menar är att han ger inga försök till samlag som de flesta killar är bra på rätt fort, de jag träffat. Hittills har det bara varit mys och kramar och pussar… inget mer. Och det av nåt gör mig så förbannad nöjd över han: han pressar inte till något alls.
Jag kan fortsätta i all evighet… han är en sådan fin människa på både utsidan och insidan och jag är så lycklig. Trodde aldrig jag skulle kunna känna såhär!
På fredag kommer han över och jag antar han sover över då jag är ensam hemma (bor med min mor), och det får han gärna göra och ja.. jag ska flyga runt på mina rosa och fluffiga moln tills dess!
😃
#20 😃
Vilken härlig känsla :) njut :)
Anna och taxen Max
#22 Jag njuter så mycket jag kan! 🙂 Tack!