Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 1831 ggr
karamell
0

Sexleksaker

Jag vill skaffa en dildo. Jag vill kunna använda den tillsammans med min pojkvän, inte på honom då utan på mig.

Ni som har sex tillsammans med sexleksaker, hur är det? Hettar det upp allt ännu mer? Är väldigt nyfiken och sugen på att testa något nytt.

Berätta gärna hur ni ser på sexleksaker och om det uppskattas av er partner!

Till er killar: Vad tycker ni om att er tjej använder sexleksaker tillsammans med er? Om hon inte gör det, skulle ni uppskatta om hon gjorde det?

:)

Gur4m1
0

1. Man frågar partnern om det vore en kul idé.

2. Sen testar man sig fram. Bra att if örväg konstatera vad man inte vill göra (t.ex inte i rumpan osv). Han kanske vill se dig använda den, eller du vill att han ska använda den på dig->

3. Sen får man våga prata under akten också, så ni inte gör illa varandra med leksaken :)

4. Finns många olika leksaker, tycker man det är pinsamt så beställ från internet, då många butiker skickar i helt "anonyma" paket så ingen ser att det är just sexleksaker från en sexbutik.
Dildosar,vibratorer, analpluggar (för båda), penisringar, kulor osv osv..

Vill inte gå in på mina egna erfarenheter förutom att man måste kunna kommunicera med sin sexpartner  :) speciellt i början när det är nytt för båda. Jag uppmuntrar det 😃sexleksaker ser jag osm "sexhjälpmedel" som kan göra det sköna annorlunda och skönt på andra sätt. Man klarar sig även utan, tycker jag. Var noga med kvalité på produkten (med det menar jag inte att man måste köpa dildon/vibratorns om kostar mest.) och bakteriedödande medel att rengöra leksakerna med.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

ChristineL
0

Ska du använda dildon till analt eller vaginalt? Eller kanske båda? Det är sånt att fundera över, VAD ska den användas till. Ögonbindel och handklovar är också ganska hett att använda.

#1 ger bra tips, kommunikation och hygien! Och använd kondom som du byter ut om du ska varva mellan analt och vaginalt.

När jag har sex med min man använder vi butplugs och/eller en liten vibrerande sak, dvs inga dildos.

PennyScarlett
0

Mitt ex älskar att använda dildo på mig ibland :) Det man kan få komma ihåg är att påminna dom om att inte alltid köra in den så rackarns långt! Jag kan tycka att det är en kul, sexig grej att variera med, även om jag alla dagar i veckan föredrar äkta vara! Dessutom känner man sig ganska sexig för sin partner också :)

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter