Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 2961 ggr
killen19
2013-08-14 17:08
0

hur gör ni?

Jag är en kille på 19 år som inte är så erfaren. Jag har en flickvän och hon är 23 år och är nog väldigt sexerfaren. När vi träffades (8 månader sen) var jag oskuld. Jag har frågat hur många hon legat med ungefär men hon svarar inte utan säger "det vill du knappast veta!"

Men iaf de jag tänkte fråga. På senaste veckorna har hon sagt när vi haft sex att jag ska stoppa in två finger i hennes anal. Hon gillar det det blir skönare säger hon samtidigt som hon rider mig. Jag gör det för hennes skull men jag tycker inte det är fräsht alltså. Hon duchar och allt och är renlig av sig…. men…. i bajshålet!! Även om jag inte fått direkt bajs på fingrarna så faktiskt luktar mina fingrar bajs. Det går att tvätta såklart men inte jättepraktiskt om man ligger i sängen o är mitt i akten. Jag blir liksom helt avtänd av lukten även om jag försöker hålla dessa fingrar långt från mitt ansikte, jag måste tvätta av dom på en gång så jag inte kräks.

Jag undrar bara hur andra gör som har fingrar i det hålet? Har ni engångshandskar? Störs ni inte av bajslukt på fingrar?

En annan sak som känns lika jobbig är att när vi har oralsex så ber hon mig slicka i och runt hennes anal men där går min gräns. Jag gör det bara inte!  Jag har föreslagit om hon kan skaffa något slags dildo eller liknande som hon kan använda där då jag tycker det är jobbigt. Då blir hon mycket upprörd och säger att när hon har en sexpartner så ska hon inte använda en sådan så jag törs inte fråga det mer.

Hon är också ganska bestämd av sig, inte i andra fall men sexuellt så vill hon styra. Vissa saker blir jag ledsen av som ibland har hon sagt "vad skulle jag skaffa en oskuld för?" Jag är inte så framfusig och ganska försiktig av mig.

Hoppas ingen tar illa upp av min fråga. Inget illa ment mot er som gillar att röra i analen.

Fridaaaa
2013-08-14 17:14
25

Löjligt av henne att säga så "har en sexpartner så ska hon inte använda en sådan", kan man använda oavsett om man har partner eller, sexleksaker, väldigt vanligt.

Gör ingenting som du inte vill. Känns det inte bra, gör det inte. Det måste hon respektera.
Hon låter inte som en toppenflickvän som kläckar ur sig sånt.
Och man är inte bättre i sängen bara för att man har sex med flera. Det är helt olika. Man säger inte så som hon har sagt, det är helt respektlöst!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
2013-08-14 17:15
12

Du kan ju alltid använda en kondom att ha över fingrarna :) Bara att kasta när ni är klara. Jag har inte gjort så mycket sådant, men när vi provat så har vi använt kondom. Du kan också använda slicklapp eller en delad kondom vid oralt, om det är något du och hon kan tänka sig (jag gillar dem inte, men alla är vi ju olika).

Sexleksaker är ganska vanligt förekommande i förhållanden, även när man har sex tillsammans. Sen att hon inte vill är ju såklart en annan sak, men du kan ju upplysa henne om det i alla fall.

Jag tycker det är elakt av henne att nervärdera dig för att du är oerfaren för övrigt. Du ska ta det i din takt och inte göra något du inte vill :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[RedHood]
2013-08-14 17:24
6

När det gäller relationer och sex så måste båda bestämma och få säga vad man vill och inte vill. Hon måste acceptera att du inte vill vissa saker, som att slicka och sticka in fingrar där. Då får hon faktiskt kompromissa att hon får skaffa en dildo, och det är inget fel med att använda leksaker i en relation! Du måste själv njuta av det och inte bara hon.

Tycker det är jätte bra att du tar upp detta för det är faktiskt ganska vanligt.

Alla tycker om olika och du måste säga till på skarpen att du vill inte göra det och hon får acceptera det. När hon säger saker som "VVad skulle jag skaffa en oskuld för?" är fruktansvärt fel att säga. Tycker man om personen mycket så ska det inte betyda utan man får lära sig av varandra och hitta vad man tycker om. Säger inte att hon inte tycker om dig, det vet ju inte jag om hon gör, men hon låter väldigt elak 😕
Jag vet inte hur eran relation ser ut annars men jag tycker du bör stå upp för dig själv 🙂

Anna4077
2013-08-14 18:13
23

Jag och min kille va lite i samma sits som er. Jag erfaren och han nästan oskuld (hade haft sex 3 gånger). Men vi tog saker lugnt och stilla och utforskade varandra med gemensam respekt. Jag vill inte ge oralsex vilket han älskar men han accepterar det. Han vill inte något som helst analt och det acceptera jag. Man får liksom respektera varandra och tillsammans hitta något som funkar för båda Jag tycker hon är verkligen orättvist när hon säger så till dig. Säg ifrån. Man kan använda kondom som någon sa eller leksaker men vill hon inte det så får det väl vara? Stå på dig. Det är inte hon som har sex utan ni två som har sex tillsammans!

Anna och taxen Max

[RedHood]
2013-08-14 19:09
1

#4 Riktigt bra skrivet!

ChristineL
2013-08-14 19:25
10

Det är oerhört respektlöst av henne både att säga så, och att bete sig som hon gör. Du vill ju uppenbarligen inte ha någon form av analsex, och det är ju inget med att göra att du var oskuld innan, alla saker passar bara inte alla. Du måste ta ett snack med henne, och gå inte med på nånting som gör dig avtänd!

ramm5tein_
2013-08-14 22:42
5

Kan bara hålla med. Du ska INTE göra sånt du inte vill. Spelar ingen roll att det inte är i din egen anal, du ska inte göra sånt du blir äcklad av. Ifall du säger till henne att du inte gillar det (vilket du kanske gjort) borde hon ju tolerera det och själv inte vilja att du ska äcklas av hennes sexuella preferenser.

Så nej, stå på dig. Gör det inte mer om du inte vill.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

Roamer
2013-08-15 07:28
6

Gör slut. Du ska inte behöva känna dig belastad för att hennes behov går över vad du mår bra av, och dessutom får ta sådana kommentarer för att du inte gör som hon vill. Du kommer bara må dåligt av att vara med henne i förlängningen och hon respekterar dig tyvärr inte för att vara så okänslig påvisar starkt att hennes känslor för dig inte är vad de borde. 

Som någon form av tröst kan jag säga att med åren kommer dina nojjor om diverse att släppa och du kommer inte ha några problem med att ge Kvinnor sådan stimulans  men det ska gå i din takt, inte någon annan som är egoistisk.

annikanyfiken
2013-08-15 07:46
23

"Som någon form av tröst kan jag säga att med åren kommer dina nojjor om diverse att släppa och du kommer inte ha några problem med att ge Kvinnor sådan stimulans" 

Jag anser att du har fel! Alla vill faktiskt inte hålla på med den typen av sex bara för att man varit sexuellt aktiv i X antal år. Så du kan inte påstå att han inte kommer att ha några problem att ge Kvinnor sådan typ av stimulans och att det är någon slags "nojja"

Jag tycker att allt som har med analen att göra i sexuella sammanhang är oerhört avtändande och jag skulle under inga omständigheter gå med på att stoppa in fingrar i någon annans anal trots att jag snart är 40 år och varit sexuellt aktiv länge

[rumelle]
2013-08-15 08:25
4

Vill du inte pilla och slicka henne i/runt rövhålet så ska du inte behöva göra det heller. Sex och förhållanden handlar om ömsesidig respekt. Vill du inte göra något får din flickvän ta och respektera det och vice versa.
Och du ska absolut inte acceptera att hon säger nedvärderande saker om dig! Ta ett allvarligt samtal med henne, och om hon inte verkar fatta så kanske det är bättre för er båda att ni går skilda vägar.

Anna4077
2013-08-15 09:56
7

Tycker också #8 har fel. Vissa saker gillar man helt enkelt inte. Visst är det så att man utvidgar sin sexualitet men det betyder inte att automatiskt börjar gilla analsex för det. Det handlar om sexuella preferenser. Vissa gillar en sak andra en annan för tredje en tredje. Man får hitta det man gillar och Ts har uppenbarligen hittat något han inte gillar. Inget nojigt med det. Det är helt normalt.

Anna och taxen Max

Roamer
2013-08-15 10:11
6

Precis som resten av livet förändras gränser och åsikter med åren, men för all del är de många som bibehåller sin tro livet ut och var och en blir salig på sin tro. Jag pratade ur ett personligt perspektiv och kunde inte ens se porrfilmer med analsex i min tonår men det har förändrats med de sexuella relationer jag haft med Kvinnor. Kanske bibehåller även TS sin syn på anala lekar, kanske träffar han någon som förändrar hans syn. Ni har er syn, jag har min. Att säga att jag har fel kan ingen av er göra för ni har, precis som jag ingen aning om hur TS utvecklas. Min andemening var att han inte skulle fastna i något negativt tänk om att han inte var duglig som älskare (och nej! jag säger inte att man är dålig för att man inte utför allt som en partner gillar eller att TS är dålig på något sätt utan är troligen över medelskillad i sängen, men risken är att en partner som suckar och fäller kommentarer orsakar djupa ärr för de är egocentriska) utan inse att även om det är hans första tjej inte kommer att vara dömd att känna sig oerfaren. Fast ni valde att se det direkt och hugga på ordval. 🤪 Med tiden kommer hans syn på sex att ändras oavsett, och förhoppningsvis till något som gör att han känner sig stark nog att ta avstånd från sådant som han inte gillar och omfamna det som uppskattas, och kanske ändras hans åsikter med känslor för en annan människa, och kanske inte. Hur som helst så är det viktiga inom sex att inte trycka ner någon annan för de har annan syn på saker utan att acceptera och aldrig tvinga någon till det som de känner sig äcklade av. 

Det viktiga är inte att diskutera detta utan att hjälpa TS att hitta sig själv och sin egen väg framåt, och som jag ser det är det inte en relation som kommer bestå, och TS kommer bara bli sårad av att stanna.

Gur4m1
2013-08-15 14:30
5

Jag håller med #8 här..

Även om man inte MÅSTE göra slut, men TS tjej verkar inte respektera TS och verkar dessutom reagera på hans försök att göra som han vill på ett väldigt…nedbrytande sätt anser jag.

Hon verkar bossig, jag skulle se fler "gör slut!" om "bossen" varit en man som VILL och KRÄVER analsex med sin flickvän.

Jag var med en kille som gärna ville bli slickad i analen…jag VÄGRAR slicka i bajjan. Skulle gärna lekt med andra saker där, och sticka in fingrar men ingen tunga- där går gränsen. Han ville det, men fick det inte, han överlevde, vår relation också. Ett tag, den gick iaf inte åt h-vete pga bristen av analslickande.

Man måste kunna stå på sig och framföra sina argument och vara redo att även kunna tala för sin vilja. JAg skulle inte känna mig nöjd med om min partner bara sa "nej…", men skulle han säga "Nej, och det här är avrför" så skulle jag ha lättare att respektera och ta hänsyn till hans åsikter i frågan- förhoppningsvis för att jag då även förstår hans ståndpunkt bättre. T tjej verkar inte vilja förstå.. hon har fått en sak och gillar det, nu vill hon ha det med sin nuvarande. Som en unge som vill ha godis men fått en ask med russin…

Så kan Ts tjej inte respektera att han inte gillar att få bajslukt på fingret så… då är kanske lösningen att ha en ask med väldoftande våtservetter och en flaska descinfektions(stanving??)medel vid nattduksbordet ;) Elelr bara säga nej och stå på sig- slå dövörat till, tills du får nog och och kan slänga tillbaka något i stil med "Varför valde jag en ful, slapp gamling när jag kunde fått en tight, snygg tonåring". Du vet. Bränna lite broar innan du drar vidare ;)

TS: Ditt önskemål är inte märkligt och hennes beteende är förkastligt. Så stå på dig eller så får du lägga dig lite bekvämare så det inte gör så ont när hon gör det, står på dig alltså.

Lycka till!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

ramm5tein_
2013-08-15 15:07
3

#12 "Jag pratade ur ett personligt perspektiv och kunde inte ens se porrfilmer med analsex i min tonår.."

Du får det att låta som att det är jättekonstigt som kille att inte vilja se på analporr. Det tror jag är rätt vanligt.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

killen19
2013-08-15 15:17
0

Jag har pratat med henne nu och sagt att jag inte vill gå med på mer anala saker där jag måste stoppa in fingrar eller vara där med tunga. Jag sa att vi kan använda sexleksaker istället till det ändamålet. Då blev hon arg och gjorde slut.

Afturelding
2013-08-15 15:23
13

Jag tror inte det var någon större förlust faktiskt. Hon verkade väldigt respektlös och egocentrisk, och att hon gjorde slut är en ganska kraftig bekräftelse på det.

Du kommer säkert hitta någon annan, någon som respekterar dig 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

ChristineL
2013-08-15 15:25
17

Gjorde hon slut för den saken så var det lika bra. Du förtjänar bättre!

Anna4077
2013-08-15 15:26
5

#15 det visar hennes samma färger kan man man verkligen säga. Önskar dig all lycka. Du kommer hitta någon som respekterar dig

Anna och taxen Max

Winta
2013-08-15 23:56
6

Hon verkar inte respektera dig så är hon inget att ha. Förstår om det kanske känns tungt för dig nu när hon gjort slut..men försök tänk hur hon betett sig och inget att satsa förhållandet.

Du är värd en bättre tjej som respekterar dig och vill dig väl.

Roamer
2013-08-16 09:18
12

Ingen förlust alls faktiskt även om det för stunden känns hårt. Du stod på dig och gav alternativ, och det förtjänar respekt. Att hon sedan bekräftade att hon bara hade dig som leksak visar ju att hon verkligen inte förtjänade dig. Finns betydligt bättre Kvinnor där ute, det garanterar jag.

Aniara4
2013-08-16 10:29
3

Good riddance to bad rubbish.

Liinddaaa
2013-09-02 17:50
0

Om du inte gillar det måste du stå på dig och säga det. Sex ska va upphetsande o känslosamt för bådatvå. Hon verkar i övrigt inte så mogen som slänger ur sig sådana kommentarer. Om hon inte förstår dig så tycker jag du ska hitta någon annan. :)

Anna4077
2013-09-02 17:54
0

#22 dom gjorde slut när ts sa ifrån.

Anna och taxen Max