Vad ska jag göra?
Jag är ihop med en kille som är 7 år äldre än mig som jag har varit ihop med i 8 månader men det är inte åldersskillnaden som är problemet, för med det har vi inga problem alls med utan det har med att han har varit otrogen och jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har haft den känslan att nåt inte stämmer och därför har jag tyvärr snokat och ja, jag vet att det är fel men det visade sig att jag hade rätt.
Han har då skrivit så här bland annat till sitt ex: ''Jag tänker på dig till och från'', ''Vill du komma över till mig någongång?'' och då har hon frågat om det verkligen är okej att hans ex (alltså hon) kommer över och sover över och då hade han svarat att ja det är det och då hade hon skrivit att det skulle kännas skumt att dom inte mös eller hade sex och han tyckte det var konstigt att hon tyckte så. Detta var då inte så farligt men det jag reagera på var detta:
Hon: ''Va har du för känslor?
Han: ''ja du vem vet inte jag iallafall''
Hon: ''är inte du kär i din flickvän?''
Han: ''jo men det säger ju inte att allt har försvunnit heller ju''
Det var de jag reagera på och sen att han skrev att han saknar henne och hon ba: ''okej gulligt''
…………………………………
En annan sak som jag också sett är att han skrivit till en annan tjej om att han har drömmar om henne sexuella… sedan har han även skrivit puss, kram, slick och hjärtan till denna tjej.
Ännu en sak jag reagera på är att hon bor i stockholm och att han skrev till henne att han skulle dit i slutet av augusti vilket han var också… så ja…
…………………..
En annan sak som jag fick höra var att tydligen så har han suttit på en brud i stockholm, där han har varit ofta nu den senaste tiden. Och när jag tog upp det med honom så frågade han vart jag hade fått namnet ifrån och hur jag kunde känna igen det, då sa jag bara att han sa det själv under fyllan (på en fredag för då hade han sagt att han varit med denna brud) men under nyktert tillstånd neka han allt och vart bara förbannad och sparka cyklar och fan allt…
Så jag vet inte vad jag ska tro.
Nu på senaste tiden har han också börjat skicka en väldigt massa ''älskar dig'' och hjärtan och allt möjligt.. är det ett tecken på nåt??
Behövde bara skriva av mig..
Det var inget bra att han skrev att han saknar sitt ex. Det är det som hade varit jobbigast för mig att läsa. Även att han skriver till någon att han drömt sexuella drömmar om denne.
Var har du fått höra att han varit på en tjej i Sthlm?
# jag fick först höra det av två vänner som hade hört det av killens bästa vän och hans syssling
Jag tycker du ska berätta att du läst det han skrivit, och fråga honom om det. eller så litar du på magkänslan och lämnar.
Jag hade inte kunnat stanna med någon som fortfarande saknade sitt ex.
#3 han vet redan om att jag läst allt det där och han nekar inget av det
Jag tycker det verkar väldigt oroväckande att han håller på så här då ni bara varit tillsammans 8 månader. Jag skulle ha väldigt svårt att lita på honom, över huvud taget.
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
#4 Ok. Dåså.
Då är det upp till dig att välja om du kan acceptera att han fortfarande har känslor för sitt ex och att han diskuterar sexdrömmar med andra tjejer.
angående den eventuella otroheten i sthlm så kan ingen annan än du känna efter om du tror han ljuger.
Jag hade blivit galen. Aldrig accepterat det. Visst finns alltid vissa känslor för ex eller andra människor men han har ju uppenbarligen planer på att agera efter känslorna om han får möjligheten.
Anna och taxen Max
Att ha känslor för exet är verkligen en dealbreaker för mig. Hade jag fortsatt varit tillsammans med killen hade verkligen min självkänsla hamnat på noll och i varje intimt ögonblick hade jag undrat om han tänkte på henne och tyckte att hon var bättre.
Jag tycker att du ska ta ett ordentligt samtal med killen för att se vad han verkligen vill. Personligen hade jag bett honom att säga upp kontakten med tjejen om han velat ha ett fortsatt förhållande med mig. Men det är ju självklart upp till dig vad du vill göra och vad som känns bäst.