Är så kär...
Jag har träffat en kille på nätet för nån månad sen. Efter första gången vi träffades så började vi smsa rätt mycket. Jag började gilla han och kändes som han gillade mej med… Men sen skrev vi typ mindre och mindre men jag vägrade ge mej för jag ville träffa han åtminstone engång till innan jag åker utomlands (åker nästa söndag). Så skrev han att han inte ville ha något förhållande för han haft tre ganska jobbiga det senaste. Jag blev ledsen för stunden men så frågade jag om han fortfarande ville ses i helgen och det ville han. Jag trodde att jag skulle klara av att träffa honom utan att fästa mej vid han. Men jag hade sååå fel… Vi hade så trevligt och mysigt och det kändes som han inte bara var ute efter sex. Jag saknar han så jag finner inga ord. Sitter och gråter som bara den.. Jag ska utomlands i några månader - ett år. Och vet inte vad jag ska göra för jag vet inte om jag nånsin får se han igen. Vet inte varför jag gett mej in på detta.. Jag klarar inte detta. Jag behöver nån att prata ut med för känns inte som det går att prata med mina vänner. Vill ha typ en " internetvän" mellan.. ja 16 - 25?är 19 själv
Vad jobbigt! Jag är 15år, så kanske inte passar som "nätvän"? :-) Pm:a gärna!
Det kan vara så att han inte är redo för ett förhållande just nu men kanske är det när du kommer tillbaka. Försök att njuta av din tid utomlands. Om det är meningen att det ska bli ni så blir det de när ni båda är redo.
Anna och taxen Max