Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1611 ggr
teardrops
0

Känner mig kränkt

Tack för alla svar,ska ta tag i detta nu

Calcifer
11

Det där är fruktansvärt kränkande och fruktansvärt vidrigt. Du ska absolut inte acceptera det.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

teardrops
0

Ja jag känner mig riktigt arg,så jävla onödigt.vi lär prata om detta :S

VildaVittra
12

Tänk så här: Vill du att fadern till ditt barn ska lära upp sonen/dottern att det är så man ska behandla Kvinnor?

Jag hade slängt ut han för evigt, förmodligen även ring polisen.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

teardrops
0

Han har aldrig gjort nåt sånt förr…

viktoria91
7

Släng ut f*nskapet och skaffa en man!

teardrops
0

Bäst jag tar tag i detta,nu känner jag mig mer peppad.får väl skrika om jag känner för det.

VildaVittra
4

#4 Man ska ALDRIG göra något sådant, mot någon.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Calcifer
10

Nej du ska absolut inte acceptera det. Om du inte är redo för barn, tror du han skulle tycka det var ok om du sparkade honom hårt i skrevet så han inte vill ha sex på ett tag…?

Förmodligen inte. Det han gjort är ett fruktansvärt övertramp, då han har tagit kontrollen över DIN kropp. Det är inte okej. Släng ut människan med huvudet före.

[dynamitella]
7

Men herre gud. Det är ju övergrepp. Fy.

Detta är en solklar anledning att göra dig av med denna man på en gång. Kan han kränka dig på detta äckliga sätt kan han säkerligen gå längre nästa gång han blir arg.

viktoria91
3

Anmäla honom.

[Devya]
3

Fy, det där är ju fruktansvärt! Ut med skiten! Sådan behandling borde få alla varningssignaler att lysa.

teardrops
0

Jag ska förklara hur kränkt jag blev och hur det kändes.blev nästan glad när han hade fingrarna innanför trosorna eftersom jag trodde vi skulle ha sex o kände mig väldigt lurad.Han vet att jag gillar lite hårdare tag i sängen så det är inte ovanligt att han tar i mig med hårdare grepp el trycker mig mot en vägg.därför reagerade jag inte så mkt på det heller.

Cragan
3

blir ju o undra vad det är för nått du har fått som förklär sig som man för en man skulle jag inte kalla saken efter sådant betende  skulle inte ens kalla mig själv för det om jag gjort nått liknande.

Karmatarerskanise
2

Fy tusan vad äckligt! Det där är allt annat än ok! Släng ut smutsen från ditt liv!

htt
2

Oj! 
Jag hade nog polisanmält honom.

teardrops
0

Han är inte sån annars vi har känt varandra 5 år och inget sånt här har hänt.så jag vill lösa detta.

Calcifer
7

#16 Att han gjort detta en gång är en gång för mycket. Det är en rejäl varningssignal och borde fungera som alarmklocka. Han har tydligt noll respekt för dig och din kropp utan är bara intresserad av att få sin egen vilja fram. Någon som så lätt kan begå övergrepp på en annan människa - vill du verkligen vara med en sån?

karamell
3

Vad har hänt? Varför tog du bort #0?

Cragan
0

lycka till o hoppas det går bra

teardrops
1

Tog upp det igår och tyckte han tog det bra och jag berättade hur det kändes och då sa han själv hur fel det var osv.han hade själv funderat kring detta mycket och känt sig hemsk.jag orkar inte återge allt som sades.jag tror aldrig detta kommer hända igen men jag känner verkligen att förhållandet fick sig en rejäl törn.jag har börjat tänka lite i andra banor.jag känner mig fortfarande frustrerad.tog bort inlägget av den anledningen att jag inte vill att han ser det.han frågade igår om sidan var värd att bli medlem på och om den var bättre än Flashback.vissa saker vill man ha ifred.

teardrops
1

Jag känner att ni som skrev verkligen gett mig en tankeställare och det tackar jag för.

amandanill
0

Jag förstår inte vad vi/ni svarar på. Det står ju bara en mening i #0

Karmatarerskanise
0

Det beror på att TS tog bort det som hon skrev från början.