Bekräftelse
Hur mycket bekräftelse får ni av er partner? Vad gör hen för er? Får ni tillräckligt mycket?
Har ni någon gång fått för lite? Vad hände då?
Diskutera gärna.
Bara det att han står ut med mig dagarna i ända är ju bekräftelse på att han vill leva med mig :D Han säger att han älskar mig, han tar hand om vårat barn.
/Christine
Jag fick alltför lite bekräftelse av min tidigare kille. Det varade bara några månader. Jag vet faktiskt inte om han och jag är längre tillsammans men har nu bara antagit att det har runnit ut i sanden och att vi inte längre har något sorts förhållande.
Egentligen så kom vi aldrig till den slutsatsen att han och jag var ett par. Oberoende, så skrev han sällan något till mig och om han skrev något så kunde det vara: ok, no, yes, maybe. Det var typ det enda som han kunde få ur sig då vi skulle chatta med varandra. Det mest frustrerande var att jag kunde få sådana svar då jag hade skrivit något jättelångt åt honom - då jag var osäker på vårt "förhållande".
Det jag behöver i ett förhållande är att killen kan faktiskt öppna upp sig och prata om det han känner så att jag vet att han tycker om mig eller inte. Speciellt om det är ett långdistansförhållande.
Well, jag är dålig på att ta emot bekräftelse, men jag överöses av det hela tiden xD Varje gång han ringer mig på skype och hans bild dyker upp och så sitter det en asfin kille där med största leendet ever, så kan jag inte låta bli att känna mig väldigt omtyckt och älskad ^^
Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter
Bekräftelse…hmm. Ptja han säger puss till mig när vi avslutar samtal på telefon. Även om jag inte säger det först. Vi säger alltid "söt"/sötnos" när vi säger godnatt över meddelanden. De tär bekräftelse för mig..efterosm ingen av oss är speciellt "krami-puttinuttiga" över meddelanden coh telefon i övrigt, absolut inte mot andra.
Han ställer alltid upp om jag behöver honom, det är bekräftelse som räcker långt för min del. Som 1# säger det ;) Han har tålamod och står ut med mig ;)
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com