Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 7168 ggr
teardrops
2013-10-07 14:42
0

Slapp?

Okej det här känns riktigt pinsamt men jag måste få prata med någon om det.Senaste typ året (minns inte när det började)har jag börjat få mycket muspruttar.När vi tex kört doggystyle eller missionären med så låter det väldigt när jag ställer mig upp och vi är klara.Det kan var 1-flera gånger samtidigt som man hör hur sperman rinner ut.Jag fixar inte att han slickar mig bakifrån längre pga att jag typ drar in luft i underlivet så att det låter.Kan man bara bli slapp sådär,jag känner mig ju liksom inte slapp känner det mer som om det kommer in mkt luft.Någon som har upplevt detta och vad kan man göra? Jag tycker det känns jobbigt när det händer så ofta,nån gång ibland gör ju inget..Skäms redan över att publicera detta.😮Någon som har tips på vad jag kan göra?

Sarah
2013-10-07 15:14
0

Vissa ställningar gör att det enklare kommer in luft, det har inget med muskulatur att göra. Det är dessutom helt normalt.

teardrops
2013-10-07 15:17
0

Men det låter efter varje gång? Tidigare kunde vi köra doggy utan att det lät. :/

Sarah
2013-10-07 15:23
0

Shit happens säger jag bara :) Kanske spänner du dig på ngt sätt för att du är rädd att det ska hända. Eller så har ni ändrat ställningen lite. Du kanske svankar mer eller mindre eller ngt sånt. Vi brukar skratta lite och sen köra vidare. Det är inget konstigt, händer alla då och då.

teardrops
2013-10-07 15:27
0

Det händer som tur är mest efteråt.Hm får väl försöka ändra inställning till det.Tycker bara det är jobbigt..

Sarah
2013-10-07 15:30
1

Ah, missade det, men luften har väl kommit in under tiden :P 

Förstår att det kan kännas lite pinsamt, men det är verkligen inget konstigt utan ngt som de flesta kommer att uppleva då och då. 

Kanske kan ni lösa det med att du ligger kvar med en handduk under dig en liten stund. Då kan allt få rinna ut och luften smyger ut istället :P

ChristineL
2013-10-07 16:01
4

Det har ingenting med slapphet att göra och är helt normalt. Luft kommer in och måste ut igen helt enkelt.

Gronstedt
2013-10-07 16:37
14

För att bli lite teknisk, så kan det ha att göra med att han backar lite längre innan han vänder. Alltså att han drar sig ganska långt ut, så att ollonet sedan föser luft framför sig när han kommer in igen. Be honom att bara dra halvvägs ut och se om det gör skillnad.

Portie
2013-10-07 17:08
0

Ett tag hade jag med "problem" med det, kunde även känna att det var en massa luft där och då kunde det göra lite ont. Inget att skämmas för, man kan ju inte rå för det. Tror inte det beror på att man är slapp.

Gur4m1
2013-10-07 21:17
2

Äh..muspruttar är naturligt, är inte ens riktiga pruttar så…:D

Men som andra redan sagt- har inget med slapphet att göra.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

teardrops
2013-10-08 20:20
0

Tack! Får testa be honom att inte dra den lika långt ut så får vi se :p

PennyScarlett
2013-10-08 21:38
10

Jag tyckte också det var jättepinsamt i början av mitt aktiva sexliv! xD Nu bryr jag mig inte så mycket…men efteråt om jag känner att det är mycket luft så brukar jag ha en handduk och trycka mot underlivet, så kan jag få pressa ut både sats och luft i lugn och ro :) Såvida jag inte är upptagen med att faschineras över att man kan skapa bubblor med sitt underliv… xD "Ey! Titta vad jag kan!"

Vi gör alla så gott vi kan utifrån våran kunskap och erfarenheter

ramm5tein_
2013-10-08 22:22
0

Nej, inget att bry sig om. Det är naturligt, det hör till kroppens fysik. Det finns säkert knep för att undvika det, men har man en mogen kille förstår han VARFÖR det kommer ut luft och gör ingen deal av det 🙂

Och ja, man kan definitivt skratta bort det om man vill! Anser inte att det ska vara pinsamt alls.

dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium Måne

teardrops
2013-10-09 09:42
0

Han skrattar och säger ibland nåt o det känns ärligt som pikar.jag önskade han bara lät bli att reagera.men vill inte riktigt prata med honom om det för då gör jag ju en grej av det.

Maria
2013-10-09 09:45
0

#13 Men det är ju redan en "grej" för dig eftersom du skriver här.

Så prata med honom, förklara hur du känner. Ni kan ju inte bara tysta ner det när du upplever att det är ett problem.

/Maria

pernillaa
2013-10-09 09:54
0

Jag brukar hålla en handduk eller något sånt mot underlivet efter vi har haft sex och liksom trycka in den en liten bit och "öppna upp" lite för då passerar luften utan att det låter. Det mesta av sperman rinner ut av sig själv först och sen brukar jag hjälpa luften att komma ut.
Har du sagt till din partner att du tycker det är pinsamt?
Jag har märkt att i vissa ställningar kan jag inte spänna magen för då kommer det in luft. Så jag har lärt mig när jag måste slappna av och inte.

Ha en bra dag! // Pernilla

teardrops
2013-10-09 09:54
0

Nä kanske sant :/