åh hjälp mig!
Hej på er. Jag är en kvinna på 27 år. Jag har börjat plugga precis och träffade en man som ör 4 pr yngre. Vi hade bögge tvp känt en stark dragningskraft till varann direkt och vi har strulatvarjw gång vi setts (inte i skolan). Han är kul och snygg och jag känner en stark stark attraktion till honom. Han var tillsammans med en tjej men gjorde slut efter att han träffat mig. Nu vill han ha mig som kk typ. Jag känner att attraktionen ör för stark. Jag vill mer. Bör jag avböja en kk relation eller ska jag köra på? Hjälp mig!
En kk-relation kan, enligt mig, fortfarande utvecklas till mer anser jag själv. Men om du vill mer, så säg "Nej, jag vill hellre dejta dig". Kan ju vara så att han vill gå lugnt fram relationsmässigt eftersom han precis lämnat ett förhållande- även om det var för att kunna vara med dig.
Men jag skulle nog säga vad jag egentligen vill. Jag hade valt att vara kk, eftersom det kan leda till mer om ni fortsätter att klicka. Som kk umgås man ju en hel del och även om det inte alltid sker, så har det ändå skett- att ons och kk´s gått vidare till att bli "riktiga" relationer :P
Men du kan ju även bli enormt besviken och sårad, eftersom du redan nu känner att du nog vill ha mer- Så fråga om ni inte kan dejta (nästan samma sak som kk men kanske mer öppet om att du vill mer, söker mer, ser mer hos honom) och lära känna varandra.
Efteroms han dumpade sin tjej för dig, och han verkar vara minst lika attraherad till dig, så handlar det kanske mest om att han vill ta det lugnt?
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Jag tror också det handlar om att han vill ta det lugnt, men ändå visar på att han vill ha dig. Det känns ju inte som att han skulle göra slut med sin före detta för att han vill ha sex med dig istället, men blir ändå lite tveksam vid att han vill vara just kk. För det betyder ju knullkompis = han säger på något sätt att han "bara" vill knulla dig.
Handlar det om att han ändå vill mer tycker jag det är lite klumpigt att framföra att han vill vara kk. Han vet ju dock inte om att du har starkare känslor vad jag förstår? Men det kan ju bli obalans för du kommer antagligen bara att börja känna starkare för honom. Jag har varit i situationer då killen varit osäker, men han har inte föreslagit kk för det, utan han har sagt att vi gärna kan träffas men att ta det lugnt…
Så jag blir lite förvirrad vid kk, för det betyder ju knull med gemenskap. Men givetvis - kan garantera att sådana partners utvecklat till mer!! Många börjar ju trots allt känna något för dem de ligger med, om det sker ofta och under en längre tid. Mer vanligt än att inte börja känna skulle jag kunna tro.
dreams about the far woods and constant full moons.
~join LITZIUMWORLD <--- INSTA: lisalitzium 
Vill du inte bara ha sex ska du säga det. Det kan betyda väldigt mycket men det kan också betyda att han tycker du är trevlig och vill ha sex med dig men inte visa upp dig för sina föräldrar. Var ärlig och tydlig. Annars blir det bara massa vel. Du kan säga "jag är inte en som vill ha kk, jag vill ha mer om jag har sex med någon" min erfarenhet är att om någon vill ha sex, öppet säger att det är sex dom vill ha så är det bara sex dom vill ha. Nu har jag inte mycket bra erfarenheter kring sånt men de som sagt så har varit väldigt tydliga. Visst kan det utvecklas till mer men att räkna med det ger honom dubbla budskap. Tycker inte det är rättvist då han blir "the bad guy" om han inte vill ha mer utan bara vill ha sex när det var du som inte spelade enligt reglerna. Var ärlig med vad du vill. Både för dig och för honom.
Anna och taxen Max