Fredag 131011
Fredag, snart mitten av oktober. Snart jul đ
Har ni nÄgra roliga helg planer?
Trevlig helg!
Vi kommer bara vara hemma. Antagligen sova mest eftersom vi Àr sjuka bÄda tvÄ.
HĂ€r blir en mysig helg med maken. IkvĂ€ll middag hemma och sen ut och ta ett glas pĂ„ en pub. I morgon sova ut och ha lĂ„ngkok och fixa lite hĂ€r hemma, ta en promenad. Samma pĂ„ söndan, blir en toppenhelg đ
/Christina
Jag ska sĂ€tta mig pĂ„ bussen 01,30 frĂ„n Ărebro och Ă„ka ner till Ullared i morgon lördag.
SÄ det kommer att springas runt pÄ GekÄs hela dagen och sen Àr jag hemma i morgon kvÀll. Troligtvis totalt död i kroppen. SÄ kommer nog bli en lugn lördagskvÀll och söndag.
Medarbetare pÄ Iller.ifokus och SajtvÀrd pÄ vin.ifokus.
3 oj! Det Àr starkt ;)
#4: Vi fÄr vÀl se hur pigg jag kommer vara i morgon. Vet inte om jag kommer kunna sova nÄgot innan jag ska Äka. =P
Bara det inte Àr som förra veckan nÀr de slog rekord och sÄlde för 33 miljoner pÄ lördagen om jag inte missminner mig. Hoppas helt klart pÄ "lite" mindre folk.
IDag har jag bara varit sjÀlv, vilat, Àtit och sovit efter jobbet. Chattarmed vÀnner och killen. Imorgon blir det mer jobb men har iallafall sovmorgon sÄ ska ner till gymmet och trÀna Àr det tÀnkt. PÄ söndag blir det trÀning med rullskridskor. ska bli spÀnnande.
Kolla gÀrna förbi mina bloggar.
dvÀrghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
#5 TyvĂ€rr Ă€r det en lördag, men som tur Ă€r Ă€r det inte löning đ HĂ„ller tummarna.

Jag har bara tagit det lugnt idag, imorgon ska jag till ullared sÄ sonen o sambon fÄr lite egentid o pÄ söndag har jag o sambon lovat varandra o bara ta det lugnt o mysa med sonen som blev 4 mÄn idag:)
Har firat in helgen pÄ bÀsta möjliga sÀtt med en mycket fin och givande pratstund med tvÄ vÀnner. I morgon ska jag ha en ganska lugn dag - tÀnker trÀna, fota lite, umgÄs med familjen och pÄ kvÀllen trÀffa nÄgra kompisar. PÄ söndag blir det massor med plugg, trÀning och middag med nÄgra slÀktingar.
Med andra ord en lugn och toppenmysig helg!
StÀdning i Brf och hÄller pÄ att leta biljetter. Somnade under matchen. Sov gott pÄ er och dröm vackra drömmar!
Var ivÀg och trÀffade en i mammagÀnget igÄr, liiiite shopping till bebisarna ;)
Idag ska jag försöka hinna stÀda upp lite innan det kommer folk i eftermiddag, mannen Àr borta sÄ Àr helt sjÀlv med lilla stjÀrnan.
Imorron blir det nog mest lugnt.
/Christine
Det Àr festival i stan sÄ vi kanske ska dit en svÀng. Sen tÀnkte vi slappa vid poolen eftersom det svala höstvÀdret inte behagat att infinna sig Àn. Men mest ska vi mysa och leka med sonen och se om vi kan lura ur honom första riktiga skrattet.
Nah.. bara chilla. PojkvĂ€nnen jobbar sĂ„ hĂ€r sitter jag och har trĂ„kigt. KĂ€nns som denna helg Ă€r den trĂ„kigaste nĂ„gonsin i mitt liv, haha. Hade hellre arbetat kĂ€nner jag. đ
Spikar pÄ nya verkstaden. Vill fÄ pÄ ytterpanelen innan vintern!
Madde; hur gick det idag? en vÀninna var dÀr, som tur r tidigt. Tydligen hade det varit vÀldigt mycket folk pÄ dagen och 2-3 timmars köer för att komma in?

#15 dÀr var vÀldigt mycket folk. Var oxÄ i ullared igÄr pÄ fm o man kom knappt nÄnstans i varuhuset o nÀr vi kom ut vid 13 sÄ var kön Ànda bort till parkeringen
#15 & 16: Oj var det sÄna köer?
Vi kom ner till 06,30 och vi tog det lugnt medans nÄgra i bussen fick total panik över att busschauffören pratade lite om vad som skulle hÀnda under dagen.
Vi gick till ingÄngen precis vid 7 och kunde ta oss in direkt utan problem. Sen under 2 timmar var det rÀtt lugnt men sen kom allt folk.
Men vi lÀt vÄran vagn stÄ still under hela tiden nÀr vi var dÀr inne och jag fick ett tips att om jag skulle gÄ ut sÄ skulle jag ta kassorna 1-8 dÄ en jag kÀnner jobbade just igÄr. SÄ dÄ var det 2 personer före mig nÀr jag gick ut vid 14.30 och sen avgick bussen 15,50.
SÄ jag Àr nöjd över hela dagen och jag shoppade otroligt mycket trÀningsklÀder som var riktigt billigt och i bra kvalitet. Har invigt de ikvÀll. =)