Ledsen Heartbreaker
Det är så här att min killkompis som är otroligt snäll är en Player…
Han har Playat fyra av mina vänner på 1 månad och jag har på något sätt nu blivit inblandat i det här.
Han har nämligen blivit "kär" i mig och det kändes konstigt till en början men jag och min vän kom på en ide.
Vi bestämde oss för att jag skulle bli tillsammans med honom m.m för att få honom "kär" på riktigt. Och nu visar det säg att han är det…
Han har den mest underbara personligheten och jag skulle aldrig kunna såra honom men det är så här att andra delan av planen är att jag ska krossa hans hjärta när han är som mest förälskad och nu tror jag att jag har börjat få känslor för honom.
Han är bara ute efter att ha sex med mig men han säger att det är mer.. På ett sätt vill jag hämnas mot hur han krossade de andras hjärtan men på ett annat sätt så vill jag bara hålla honom i mina armar.
Det här kan krossa min och hans vänskap för alltid och mina andra vänners också eftersom att jag tar deras ex….
Är jag en dålig människa och vad ska jag göra med honom? dumpa eller ha kvar?
Hur gamla är ni? Det låter otroligt omoget i mina öron att hålla på och leka på det viset. Om du visste att han var en player, varför lät du honom hålla på med dina vänner? Det är ju bara elakt mot dom. Dom här fyra vännerna, känner dom varandra? Dom får ju skylla sig själva som lät honom gå från den ena till den andra på bara några dagar.
Men okej, det var inte det tråden gällde. Du är inte en dålig människa, men du borde absolut inte vara tillsammans med honom.
/Christine
#1 tack för ditt svar och jag ska göra slut men vill inte såra honom så det är det som är det stora problemet just nu…
#2 - Du kommer inte såra honom om du gör slut, risken är väl större att han sårar dig om nån dag…
/Christine
Om du nu skulle lyckas såra honom så är jag ändå tveksam till om det skulle hjälpa eller förändra honom på något sätt.
Sen om du ska vara tillsammans med honom eller inte, där får du väl följa din magkänsla, vad du vill. Men jag tycker verkligen inte att du ska ha sex med honom på ett mycket bra tag. Ens handlingar visar vad man är för en typ och jag hade inte litat på en sån som honom i första taget.
Däremot kan du ju prata med honom om att han har sårat de här tjejerna och fråga om han kan be dem om förlåtelse.
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus
Om han är en "player" är han väl inte speciellt snäll?
Låter som filmen John tucker must die 😃
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
#6 Haha, jag tänkte precis samma sak!
Livet är inte en film, och lev inte ditt liv efter tonårsdrama filmer som john tucker must die osv. Oavsett om han beter sig mot ett arsle, blir det bättre för att du är det tillbaka? Och vad gör du om han verkligen är kär i dig då?
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
#6+7 jag tänkte samma.
Anna och taxen Max
Just det, jag kan säga att om han är kär i dig har du redan sårat honom. Du har medvetet gjort precis det som han gjort. Du har playat honom och gick medvetet in för att såra honom.
Anna och taxen Max