Bör jag oroa mig?
Jag har ett problem med min bästa vän..
Han flyttade i Augusti, och efter han flyttade har jag inte pratat med han alls, vi skulle hålla kontakten även efter att han hade flyttat då det höll på att bli något mer mellan oss, dvs vill för på att bli tillsammans, men jag har ringt och smsat och skrivit på FB han har inte svarat, så, visst han kan ju ha fullt upp med skolan (han flyttade för att plugga) men ska man då aldrig svara eller nått?
Bör jag oroa mig? bör jag på nått sett konfrontera han? isf hur eftersom han inte svara när jag ringer eller skickar sms eller nått.
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Det känns ju som om han inte är särskilt intresserad av att ha kontakt.
/Maria
Menar du oroa dig som om att det hänt honom något? I så fall kan du väl kontakta hans familj eller någon kompis till honom?
/Maria
Är du orolig att något har hänt så kontakta familjen. Men jag tror tyvärr mer på att han "glömt" bort dig eftersom han är med om mycket nytt.
Jag vet att inget har hänt han för han skriver på FB nästan varje dag eller inte skriver men lägger upp bilder på när han spelar musik, men han har väl kanske glömt mig då ''/ Eller han snackar inte med nån som bor här längre, han kanske vill lägga allt bakom sig?
#4 Mycket möjligt att han startat ett helt nytt liv och lämnat det gamla bakom sig. Sedan kan man tycka vad man vill om det, det är elakt mot er.
Låter som att du ska lägga honom bakom dig också, då an tydligne lever och mår bra. Jävligt taskigt sätt att lägga saker baom sig att bara bryta sådär tvärt med en, kan man ju tro? nära vän.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Vi har vart väldigt tajt i nästan 4 år, nu när han flytta verkar det som om han släppte allt.