fredagen den 22/11 2013
Nu märker man att det närmar sig jul med stormsteg! Affärerna har pyntat och det säljs julsaker. Jag har redan pyntat hemma och har köpt chokladkalender till både mig och sambon :) behöver jag säga att jag älskar julen? ;) Har ni några roliga planer för helgen? Jag önskar er en riktigt trevlig helg!
Ikväll ska vi göra en fisksoppa med saffran och bara ta det lugnt. Imorgon ska vi kanske fiska om vädret tillåter. På söndag blir det julmarknad.
Ikväll ska vi göra minsta möjliga, vi jobbade båda hela natten med vår bil följt av en arbetsdag för maken och en pluggdag för mig. Vi hann halvslumra en halvtimma i morse och det var allt. Och strax kommer mina föräldrar inom på väg hem från Tyskland :)
I morgon ska maken jobba några timmar och jag ska plugga igen. På kvällen ska vi bara mysa och vila för på söndag ska vi upp tidigt för att åka till Ullared. Var ett tag sedan vi var där sist så jag ser fram emot det, kommer antagligen mest handla till vår kommande bebis. Det är så svårt att låta bli att köpa alla dessa pyttesmå plagg och prylar.
Trevlig helg!
Ikväll väntas det folk! Vi ska ha Psycho-kväll, blir väl max två av fem filmer :P Thai-mat och mys!
Imorron kanske julmarknad på Gunnebo slott, annars öppet hus på gymmet där jag tränar, kanske vågar mig på nåt nytt. Storhandling och julpynt ska också hinnas med i helgen.
/Christine
Jag kör med "julallergi före 1 advent" så jag ska definitivt inte jula nåt än. I helgen ska jag jobba typ 14 timmar om dan med keramiken/mitt företag. Viss julanknytning är det o för sig.. eftersom jag gör saker jag ska sälja på julmarknader nästa två helgerna efter denna.
Jag ska plugga och måla julkort! Jag är så trött på dessa massproducerade kort, så i år blir det egna. Dessutom tog julklappspysslet slut i veckan 😉
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Ska moffa chips, äta gott och mysa i sängen med alla serier jag missat under arbetsveckan. Ska sova en hel massa också! Redan sovit hela eftermiddagen efter mitt arbetspass. Var riktigt skönt. Förra Fredagen gick åt till att Bowla och äta ute med kollegor, så känner att jag behöver ta det väldigt långsamt och lugnt denna helg. Ladda batterierna för en ny vecka…annars brakar jag nog snart ihop. 😴
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com