Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1909 ggr
skogisarna
0

Ångest efter sex

Jag har en relation med en lite yngre man och är lite komplicerad. Vi är vänner och vi gillar att umgås med varann, vi kan prata om allt, ärliga mot varann och vi gillar närheten hos varann och sexet. 

Men de två sista gångerna vi har haft sex så har han fått ångest så han knappt kan sova. Vi pratar om det och vi undrar bägge vad detta kan stå för. 

Är det någon som har upplevt samma sak.  Vi tycker det känns så tråkigt. 

Kan det ha med rädslor att göra, eller är han rädd för att få för mycket känslor för mig eller är det nåt annat.

Vi säger bägge att vi inte ska ha en relation men ändå så passar vi väldigt bra ihop och hamnar alltid i säng pga denna dragningskraft vi har till varann. Vi trivs ihop.

Vi behöver hjälp så är det någon där ute som vet eller varit med om samma sak så hjälp oss.

Kramar Eva

Sjöstjärna
1

Jag tror att din vän skulle behöva prata med någon, en nära vän eller kanske någon utomstående, om er relation. Där finns något som påverkar honom och som han kanske inte ens är medveten om eller som han har svårt för att prata med dig om. Medvetet eller omedvetet. Uppmuntra honom att prata med någon som kan få honom att gå på djupet i sig själv så tror jag att han hittar svaret och förhoppningsvis kan ni lösa det tillsammans. 🙂

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"