Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 987 ggr
Karmatarerskanise
0

Fredagen den 29/11 2013

Sista fredagen i november är redan här! Har ni några roliga planer för helgen? Trevlig helg :)

Caroline L
2

Jag ska på arbetsintervju idag annars har jag inget inplanerat på hela helgen och det känns faktiskt skönt :)

Trevlig helg!

lillapysan
2

Jag ska bara vara hemma och göra julfint

Toxics
2

Ja, denna helg ska jag på en loppis och sälja en massa grejer som jag annars hade slängt. Kommer att slänga det som inte blir sålt iallfall. =) 
Sen ska jag väll försöka julpynta, kanske. Om jag orkar. har inte så bråttom med det. Svårt att få in känslan utan snö.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Karmatarerskanise
0

3 annars kan du skänka det du inte får sålt :)

Karmatarerskanise
1

Ikväll ska jag och sambon ut på synth. Bästa väninnan har synthkvällar på en nattklubb ibland och vi stödjer så klart henne.(hon fyller dessutom 40 ikväll) Imorgon kanske fiske och söndag kanske shopping på väla med mamma.

Toxics
1

Jo men vart ska man skänka det till, har ingen lust att skänka till varken myrorna eller bra begagnat eftersom de tar ganska höga priser på saker de får in.

~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~

Karmatarerskanise
0

Har ni inget hemlösas hus eller liknande?

ChristineL
1

Jag har varit hemma hos familjen i örebro, servat barnvagnen, badat med dottern, varit på julmarknad och kört alla hemska 25 mil hem igen.