Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 742 ggr
Johanna
0

Vad ska jag göra?

jag o sambon har för ganska längesen bestämt att vi ska ut till Gålö på kräftskiva på lördag, grejen är den att jag har väl aldrig tyckt att det varit speciellt kul där men ändå varit med några gånger. o tänkte att jag följer med bara för att han o alla kompisar har varit där under många år.
Men sen kom jag o min kompis på att vi hellre ville åka in till stan o gå på TheVoice konserten. dels känner jag att det är ngt jag hellere vill o sen jobbar jag på söndagen o då är det alltid skönt att vakna upp hemma, istället för på en camping Fundersam
Tänkte väl att det inte borde göra nånting, det är ju endå Daniels gamla kompisar som han alltid varit med, vad spelar det för roll om inte jag följder med? Jag äter inte ens kräftorRäcka ut tungan

Men… daniel blev ganska grinig på mej o menade på att vi hade ju faktikst bestämt det osv osv,, han ville inte åka dit själv. Okej, jag kan köpa att vi hade bestämt men han har ju haft kul alla andra år utan mej?

Är jag bara dum o borde följa med lr ska jag strunta i det o göra det jag vill?

nighttrain
0

en tanke……………gör som känns rätt för Dig. mag känslan kanske kan styra dig för att komma på vad just du vill.

mvh n-train

SaraC
0

Låter mer som att han blev grinig för att du skulle iväg på något annat.

Säg som det är, att du tycker det är tråkigt och att du hellre vill på det andra. Och föreslå att han också följer med dig dit om han vill det :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar