Blyg kille
Hur sjutton fångar man en blyg kille, när man dessutom är ganska blyg själv och van att bli jagad och inte jaga..?
Intresset finns där, men det kommer liksom inte längre än sms och pussar på krogen..
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Snälla barn väntar och blir utan 
Vad ska man svara på det egentligen? Man måste helt enkelt "ta det man vill ha". Ingen kommer ju någonsin ge det åt en.. Så är man blyg måste man väl sätta det åt sidan en stund och chansa lite..
Jag tycker du ska tala om för honom att du är kär i honom och att du vill mer. Vad är det värsta som kan hända? Friskt vågat hälften vunnet säger dom juh. Det kommer säkert gå kanon bra.
Men usch då, ska man behöva vara så modig?! ;)
Kär o kär, jag känner ju honom inte tillräckligt bra för att vara det :) Men är lite förtjust ;)
Men man behöver inte vara modig, men att berätta vad man känner för nån är ju inte nått man behöver skämmas för. =)
ååh, jag hade en sån pojk en gång, en riktigt mysig en. blyg som sjutton, dock träffades vi lite på lyset första gången, och han var kompis med min kompis pojkvän.
sen på fyllan och villan pussades vi lite, sen ringde han dagen efter och sa.."eeh, du bor så långt bort, det kommer inte bli nått.." det tog nog två månader, sen var det kört, han var kär, jag var kär, vi blev ihop, dock hade vi ett avstånd på tio mil, och körkort fanns inte, det höll i tre månader, och jag trodde jag dog när det tog slut.
men jag tror att du ska fråga honom rätt ut, öppna dig för honom så kanske han öppnar sig för dig ? du har ju som sagt var inget att förlora…
#4 Skämmas behöver man väl inte göra, men modig måste man väl va! =) Jag tycker det är modigt iaf.
#5 Jaa suck.. Vi har träffats ute flera gånger och då är han ju inte lika blyg ;) Efter att vi träffats första gången skickade jag sms några dagar senare och frågade hur de var osv. Han svarade på en gång och vi messade lite. Sedan messade jag honom en gång till helgen därpå för att höra vad han skulle göra, och samma visa då - han svarar på en gång o så blev det lite dösnack.. Har honom på msn nu också, gissade vem som addade vem? Där är det samma sak, det är jag som börjat skriva till honom men när jag väl skrivit så kan han fråga en massa saker osv. Men han verkar aldrig kunna ta ett första litet steg till nånting.
Har funderat över om han helt enkelt inte är intresserad. Men får inte den känslan heller. Han är min bästa kompis pojkväns släkting och han har intygat att den här killen är riktigt blyg och ganska tystlåten av sig..
du kan inte gå nån dålig omväg då ? och be kompisens pojkvän prata lite ? Eller helt enkelt bara säga rakt ut vad du vill, svårt, men bra :)