Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 3144 ggr
twoodblue
0

Tokigt förälskad!!

Hej, jag är så himla förälskad, kär osv i en kvinna och har varit det i snart ett år. Oavsett hur mycket jag försöker släppa henne och hitta någon ny, så är det henne jag vill vara med, åt minstonne få en chans. Har aldrig i mitt liv känt så här i mitt hjärta och i min själ. Är det någon som har tips på att vinna hennes hjärta igen? Jag har hört att verka ointresserad ska fungera. Är det någon mer som har några idéer?

Beautiful Dreams…

Niklas
0

Har du talat om vad du känner?

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Sarah
1

Har du förlorat henne en gång redan? Vet hon hur du känner? Skulle säga att om hon vet hur du känner och ändå inte kommer till dig så vill hon inte. Då är det bara att acceptera läget och försöka gå vidare. Spela spel, låssas vara ointresserad osv är bara fånigt.

twoodblue
0

#1  Många gånger.  Men det är komplicerad situation också.

#2 Känns som jag förlorat henne, men har inte gjort det eftersom vi aldrig varit ihop, utan bara intresserade.
Fast, även om jag försöker gå vidare, så är hon i mina tankar och natt-drömmar hela tiden..

Behöver inte vara spela spel, utan få henne att igen se, det hon såg innan.

Beautiful Dreams…

majaliten
0

Vad är de för situation ? Och hon kasnr är minst lika intresserad har du gjort närmande ? Har hon ?

Tralle3
0

Kärakelar är ej bra om man ej är gift/bortförlovad. Man och kvinna kan ej vara kompisar i islam.

Karmatarerskanise
0

5 menar du att ts är muslim? Sedan känner jag muslimer som är vänner med motsatt kön, och de är inte gifta.

majaliten
0

jag har jätte många muslim vänner både ungdomar och äldre som är kompisar med motsatta könet och kära har dessutom relationer och är väldigt troende

Tjeja
0

Du kanske skulle fundera lite över varför hon inte är intresserad av dig? Du säger att hon varit intresserad. Men uppenbarligen upptäckte hon att du inte kan ge henne det hon önskar. Då hjälper det inte att bara fånga hennes blick igen utan du måste tänka efter. Vad är det hon verkligen vill ha hos och från en man? Vad av det hon önskar kan du verkligen erbjuda henne?

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

GråttNyttHår
1

Om det inte hänt något på ett år är det kanske inte då dags för dig att inse att detta lär inte ske och att du släpper henne och går vidare?

Varför plågar du dig?

Du mår uppenbarligen inte bra av denna relationen, så ja jag hade nog gett upp och hittat på annat att göra. Skaffa en hobby eller träffa nytt folk.

Den enda som kan ändra dig är du.

twoodblue
0

#4 Flera situationer,  bla, bor hon i annat land, har barn, men även andra mer krångliga saker.
Jag har försökt få komma till henne, just nu går det inte, men man kan innerst inne i hennes ögon se att hon vill.

#5 VA?

Beautiful Dreams…

twoodblue
0

Jag vet delvis,  jag har varit för mycket, på..

Hmm, smart tänk.  Får klura på det lite.  tack!

=)

Beautiful Dreams…

twoodblue
0

Anledningen till varför jag inte mår bra, är ju för att jag inte är tillsammans med henne, så där ligger ju själva plågandet..

Sen är det faktiskt många komplikationer till varför det inte har hänt något. Har känt henne i ett år, men har inte under hela detta år försökt att bli tillsammans.

Saken är den, att jag har försökt släppa, jag göra andra saker, har hobbies, träffar folk osv..
Trots detta så är hon i mina känslor hela tiden, oavsett om jag tänker på henne eller inte.
Känns som hon är min själsfrände eller vad man nu ska kalla det.

Beautiful Dreams…

Gronstedt
7

#10: "men man kan innerst inne i hennes ögon se att hon vill.". Det låter som självbedrägeri. Gå efter vad hon säger och vad hon gör, inte efter vad du tror att du ser i hennes ögon.

twoodblue
0

Snälla människor.

Ni måste förstår att anledningen till varför jag skapade denna tråden, var för att jag ville ha tips från er, för att ev kunna vinna kärleken till denna underbara kvinna.
Små, stora, knepiga eller lätta tips, det spelar ingen roll!

Jag är INTE intresserad av att höra, släpp henne, skaffa hobbies etc.. Jag är inte dum, Jag har varit med andra Kvinnor förut, jag vet hur det fungerar!

Skillnaden är den att hon finns i mitt hjärta och i min själ som ingen annan människa någonsin har gjort. (förutom nära familjemedlemmar). Därför så löser det inte sig, bara så där..

Beautiful Dreams…

Gronstedt
7

#14: Sådana tips lär du inte få, för man kan inte "vinna" någons kärlek. Vill hon inte ge dig sin kärlek trots att hon vet vem du är, så vill hon inte.

twoodblue
0

#15  Okej ska försöka vara mer tydlig, så att du förstår.

..Tips på att fånga en kvinnas uppmärksamhet. Så att jag kan vinna hennes intresse.  Dvs, få henne att se det hon såg innan, eller väcka fram känslorna igen.

Beautiful Dreams…

Gur4m1
5

#16 PRecis som med att gå ne di vikt så finns inga magiska knep för att vinna någons hjärta, speciellt inte om du redan försökt och misslyckats. Att manipulera fram känslor hos andra är ingenting jag skulle rekomendera….speciellt inte om detta är någon du menar att du har riktiga och starka känslor för.

Men att visa uppskattning, finnas där, respektera henne.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Karmatarerskanise
5

Om hon inte längre är intresserad och hon vet hur du känner kan du inte få henne intresserad igen. Man styr inte andras känsloe, inte ens sina egna. Berätta hur du känner. Mer kan du inte göra.

Wide Awake Dreamer
4

Det enda du kan göra är att bjuda på det bästa av dig själv och hoppas på att det fungerar. Var en bra och stabil vän. Se till att respektera henne. Var inte alltför ivrig. Jaga henne inte om hon börjar dra sig undan. Men kom ihåg att det inte finns några garantier. I slutändan är det hon som bestämmer, och har hon inte de rätta känslorna för dig så är det inget att göra åt. Jag skulle helst vilja uppmana dig att försöka släppa henne så mycket som möjligt, fortsätt vara hennes vän och som sagt bjud på det bästa av dig själv, men häng för allt i världen inte upp hela din framtid på henne. Ju tidigare du börjar acceptera att det kanske inte blir ni, och allra helst börjar öppna ögonen för andra Kvinnor, börjar leva livet igen, desto lättare gör du det för dig själv. Man skall aldrig säga aldrig när det gäller kärlek, men man bör som sagt inte hänga upp sig på en enda person.

Jag har själv varit i din situation och jag vet hur mycket man kan gå ner sig när man känner så starkt för en annan person. Jag kastade bort nästan två år på att vara olyckligt kär i en kvinna som inte var intresserad av mig på det sättet. Jag kunde bara inte släppa taget. Det är så dumt att låta en annan person få så mycket makt över ens liv, särskilt när den personen inte bryr sig tillbaka på samma sätt. Jag önskar att någon hade ruskat om mig och fått mig att fatta att jag bara gjorde mig själv olycklig som fortsatte att hoppas trots att hon visade allt mindre intresse.

IdaT
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

När jag läste i den här tråden kom "The man who can't be moved" upp i min spellista och den känns väldigt… Passande. Du säger själv att du inte känt henne så länge och att hon varit intresserad, men inte är det längre.
Jag tar mig friheten att anta att det inte var med än några månader sedan du ingåg/fick höra att hon inte är intresserad länge. Därför tror jag att du ska ge dig själv tid, sörja att relationen du hoppades på inte kommer att bli av, för att sedan kunna gå vidare.

Det är inte det råd du vill ha, men det krävs två personer för att det ska bli en relation och oavsett hur starka dina känslor är så är dom tyvärr inte delade.
Du kan göra som "The man who can't be moved" och campa i hörnet av gatan och hoppas på att din kärlek kommer tillbaka eller så försöker du gå vidare. Vem vet som finns bakom hörnet?

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

MsSofieG
5

Jag säger bara en sak. Romantik är bara romantisk om båda är med på det. Annars blir det lätt lite läskigt och obehagligt.